Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

JUHUUUU!!!! :)

Er så glad i dag!

Sluttet på pillen i mars i fjor, og vi begynte med en gang å prøve. Men vi prøvde og prøvde uten at noe skjedde. I tillegg var syklusen min helt ute å kjøre! Det kunne gå tre uker, det kunne gå åtte.

Vi hadde tenkt å gifte oss etter at vi fikk vårt første, men siden det tok så lang tid, bestemte vi oss for noen måneder siden for å utsette prøvingen en liten stund, og heller gifte oss før vi blir gravide. Så nå skal vi gifte oss i sommer, og ta opp igjen prøvingen i august. (Det har hele tiden vært klart at det er meg og min syklus og manglende eggløsning det står på)

De siste månedene har derimot syklusen min begynt å stabilisere seg, og for to uker siden sa jeg til min kjære at jeg trodde jeg hadde eggløsning (såg det på slimet, og kjente små smerter i magen lik de smertene jeg hadde før når jeg hadde eggløsning). Og i dag, nøyaktig to uker etterpå fikk jeg mensen! HURRA!!!

Gleder meg nå veldig til vi kan begynde prøvingen igjen om ca to måneder, og har stor tro på at vi vil lykkes innen rimelig tid denne gang :)

Måtte bare dele!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Gratulerer så mye! Skjønner godt gleden din, jeg ble selv helt tussete etter å ha ventet på EL i nesten 50 dager, syntes jo det var enormt lenge, men ser nå at det kunne vært myye verre.

Nå blir det både bryllup og bebis, ha en herlig sommer! :juhu:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...