Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Jeg lurer på om noen her har vært publikum på beat for beat, nytt på nytt eller noe annet på nrk. Er det gøy? Eller blir det mye venting og avbrudd som man ikke ser på tv? Jeg lurte på å gi en publikumsbillett i bursdagsgave siden jeg har litt dårlig råd. Er det en kjip gave, eller kan det være like bra som en konsert eller teater (som er dyrere)? Noen med erfaringer som publikum?
LovvLee Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 jeg trodde man fikk betalt for å være publikum jeg.... jeg har vært publikum på nrk, ikke veldig gøy. men det er sikkert morsomere på beat for beat enn der jeg var (store studio).
henine Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har vært publikum i nrk, på løvebakken. Synes ikke det var spesielt morsomt. Men det er fordi jeg ikke har helt sansen for det programmet, og humoren. Jeg var der da jeg gikk på videregående, vi fikk ikke velge selv hvilke program vi skulle være publikum.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Ei venninne var på Nytt på nytt. Kostet rundt 90 kroner.
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Har vært på nytt på nytt innspilling. Artig det, snakket med "panelet" etterpå. Kostet ingenting, brukte vel en god time på innspillingen.
henine Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Nytt på nytt har jeg alltid hatt lyst til å være publikum på. Det hadde vært utrolig morsomt.
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har vært på beat for beat. Synes helt klart det er morsommere "live". Det kan skje at det blir små avbrudd eller ting som må tas om igjen, eller at de spiller inn en ekstra sang etter at det egentlig er slutt. Sånt er egentlig bare morsomt, og litt av sjarmen med å være tilstede. Det blir litt som en dvd med bonusmateriell Noen er ikke så glad i å komme på kamera, da kan det være lurt å velge nytt på nytt. Har lyst til å se det jeg også, og der har jeg hørt at de klipper vekk ganske mye.
Kalorina Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har vært på mange innspillinger, so you think you can dance, nytt på nytt, beat for beat, løvebakken og et eller annet politisk program for lenge siden. Beat for beat er utvilsomt morsomst for der er publikum så mye mer med enn andre steder. Stort sett koster en billett en hundrelapp pluss minus. Beat for beat har vel opptak i disse dager vet jeg, samme med Nytt på nytt. Men det er helt klart morsomt å gå sammen med noen da.
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #9 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har vært på mange innspillinger, so you think you can dance, nytt på nytt, beat for beat, løvebakken og et eller annet politisk program for lenge siden. Beat for beat er utvilsomt morsomst for der er publikum så mye mer med enn andre steder. Stort sett koster en billett en hundrelapp pluss minus. Beat for beat har vel opptak i disse dager vet jeg, samme med Nytt på nytt. Men det er helt klart morsomt å gå sammen med noen da. Nytt på nytt kan vel ikke ha opptak nå for tiden? De har jo tatt sommerferie for lenge siden, og siden de alltid diskuterer ukas aktuelle saker er det jo ikke som om de kan ta opp nå for å sende det til høsten?
Kalorina Skrevet 27. mai 2008 #10 Skrevet 27. mai 2008 Nei sorry, det er vel slutt nå ja. Men her kan du kjøpe billetter til Beat for beat iallefall http://www.billettservice.no/html/artist.h...t=BEAT+FOR+BEAT
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2008 #11 Skrevet 27. mai 2008 Så dumt at de ikke skriver hvem som er med. Det har mye å si for det programmet, syns jeg. Beat for beat kan liksom være alt fra helt topp underholdning til det helt pinlige. Samme gjelder forsåvidt nytt på nytt, men der synes jeg programlederne (i hvert fall Nærum og Almås) alltid klarer å dra det i land på et vis.De får alltid noe ut av nyhetene. Det hender faktisk når det skjer ting i nyhetsbildet at jeg tenker, dette blir det moro av i nytt på nytt
Kalorina Skrevet 29. mai 2008 #12 Skrevet 29. mai 2008 Iallefall skal Thomas Brøndbo, Glenn Lyse, Maria Merete & Camilla Trøen, Heidi Ruud Ellingsen, Jannicke Kruse Jåtog, Ingar Kristiansen, Christin Hoff, Moi, Stephen B Hansen og et par artige herrer fra Sverige blandt andre skal være med i høstens runde. Men de helt store stjernene blir det nok ikke dessverre.
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2008 #13 Skrevet 29. mai 2008 Iallefall skal Thomas Brøndbo, Glenn Lyse, Maria Merete & Camilla Trøen, Heidi Ruud Ellingsen, Jannicke Kruse Jåtog, Ingar Kristiansen, Christin Hoff, Moi, Stephen B Hansen og et par artige herrer fra Sverige blandt andre skal være med i høstens runde. Men de helt store stjernene blir det nok ikke dessverre. Finner du dette på nettet noe sted, eller har du bare inside info? Jeg liker å se på beat for beat, selv om mye kommer an på artistene. Og de kunne kanskje laget noen litt nye vrier på oppgavene etter hvert. Men gleder meg til Gullrekka er igang igjen jeg. Selv om (hadde ikke trodd jeg skulle si det) den ikke er helt det samme uten Skavlan
Kalorina Skrevet 31. mai 2008 #14 Skrevet 31. mai 2008 Nei denne infoen skal ikke finnes på nett noe sted nei. Dette er såkalt inside information he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå