Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #1 Del Skrevet 21. mai 2008 Har møtt drømmeprinsen på nett. Har prøvd å flørte med ham, men er ikke noe flink til å flørte med ord - går så mye lettere med blikk-kontakt, berøringer og denslags. Så tror ikke han er særlig betatt av meg enda gitt - dessverre. Men vi skal møtes om en måneds tid og tenkte jeg skulle gjøre mitt beste for å se ut som noe han burde falle for. Eneste jeg vet om smaken hans er at han ikke liker blondiner. Selv endrer jeg gjerne hårfarge, sminkestil, klesstil etc med jevne mellomrom, så litt forandring på den fronten hadde bare blitt morsomt. Lære nye ting er også artig Vel, here he goes; - 34 år - jobber med data - litt nerdete interesser, dataspill og Star Wars og sånt - veldig opptatt av musikk, er på mye konserter. mest av type tidlig punk og grunge - ser helt gjennomsnittlig ut selv - kort hår, 3-dagers skjegg, jeans/shorte, normal kroppsbyggning. ingen piercinger eller tatoveringer eller noe. Right... så hva slags jenter pleier "sånne" gutter å falle for utseendemessig? Ja jeg vil ha stereotype-opplegg, ikke en forklaring på at "det indre er det viktigste". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest-M- Skrevet 21. mai 2008 #2 Del Skrevet 21. mai 2008 En sånn type som du beskriver, slår meg som en som ikke legger så veldig vekt på utseende til dama. Tror han liker naturlig søte jenter, og styrer unna platinablonde damer som ser "fake"ut. Men det er selvfølgelig bare gjetting fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malibulita Skrevet 21. mai 2008 #3 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg er enig med deg over her, høres ut som han liker ei jente uten sminke, håret i hestehale og ikke en spesiell frisyre. Han vil nok heller ikke at hun skal skille seg ut veldig i klesveien, kanskje kle seg litt søtt, men i mørke farger. Men jeg tror faktisk han er en som syns det indre teller mye mer enn mange andre syns, hvis du ser på han som stereotypen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 21. mai 2008 #4 Del Skrevet 21. mai 2008 Han høres akkurat ut som eksen min, bortsett fra alderen (må slå av 4-5år) og Star Wars! Har flere kompiser som kunne gått under samme kategori også! Beskrivelsen sier egentlig ikke så mye om hvilke jenter han går etter, men jeg vil tro at etter alderen å dømme så er det indre like viktig som det ytre (sorry...). Siden han jobber med data så liker han nok også jenter som har litt "under topplokket" og som kan skilte med å ikke være helt grønn når det kommer til data. De aller fleste gutter, generellt, liker vel ikke oversminka jenter. Men smaken er som baken, og det er umulig å vite hva en gutt liker ut i fra musikksmak, jobb og alder... Kan du ikke ymte frempå med "hva synes du om denne jakka, tenke kanskje å kjøpe den" over msn f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Casey Skrevet 22. mai 2008 #5 Del Skrevet 22. mai 2008 Har møtt drømmeprinsen på nett. Har prøvd å flørte med ham, men er ikke noe flink til å flørte med ord - går så mye lettere med blikk-kontakt, berøringer og denslags. Så tror ikke han er særlig betatt av meg enda gitt - dessverre. Men vi skal møtes om en måneds tid og tenkte jeg skulle gjøre mitt beste for å se ut som noe han burde falle for. Eneste jeg vet om smaken hans er at han ikke liker blondiner. Selv endrer jeg gjerne hårfarge, sminkestil, klesstil etc med jevne mellomrom, så litt forandring på den fronten hadde bare blitt morsomt. Lære nye ting er også artig Vel, here he goes; - 34 år - jobber med data - litt nerdete interesser, dataspill og Star Wars og sånt - veldig opptatt av musikk, er på mye konserter. mest av type tidlig punk og grunge - ser helt gjennomsnittlig ut selv - kort hår, 3-dagers skjegg, jeans/shorte, normal kroppsbyggning. ingen piercinger eller tatoveringer eller noe. Right... så hva slags jenter pleier "sånne" gutter å falle for utseendemessig? Ja jeg vil ha stereotype-opplegg, ikke en forklaring på at "det indre er det viktigste". Han liker sikkert rockete, radikale jenter som er litt frekke og tar masse initiativ, dominerer og styrer, i og med at han selv er nerdy, tilsynelatende passiv og innadvendt. Kanskje han liker jenter som ikke er kjempefeminine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2008 #6 Del Skrevet 22. mai 2008 Han liker sikkert rockete, radikale jenter som er litt frekke og tar masse initiativ, dominerer og styrer, i og med at han selv er nerdy, tilsynelatende passiv og innadvendt. Kanskje han liker jenter som ikke er kjempefeminine? Hvordan klarer du å lese ut av TS' innlegg at han er passiv og innadvendt egentlig? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 22. mai 2008 #7 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Jeg har inntrykk av at slike typer liker laidbacke damer med interesse for musikk, egne meninger, litt under topplokket og som ikke fokuserer alt for mye på overfladiske ting, men som likevel er opptatt av å holde seg sånn nogenlunde ren og pen.. uten at det er påfallende. Mitt beste tips er likevel at du må være deg selv.. uansett om du ikke faller inn under noen av disse kategoriene, det verste min stereotypi av denne mannen vet er nemlig jenter som ikke er seg selv. Endret 22. mai 2008 av absinthia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2008 #8 Del Skrevet 22. mai 2008 Kjør din egen stil du. Ha på deg noe du føler komfortabel i, i stedenfor å "kle deg ut" for hans skyld. Er det god kjemi mellom dere, stanses den neppe av klesstiler og utsendet. Og omvendt: Er han ikke intressert, blir han det neppe bare fordi du kler deg på en bestemt måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. mai 2008 #9 Del Skrevet 23. mai 2008 Signerer på den over her. Hvorfor i alle dager skal du forandre deg? Liker han deg ikke for den du er får han ta å finne seg ei annen dame, rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freckles Skrevet 23. mai 2008 #10 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg tror faktisk gutter liker damer som har sin egen stil og ikke bytter sånn voldsomt hele tida. Når han er 34 år så vil jeg tro han ser etter ei dame som er trygg på seg selv. Hvis du trives som blondine og kler best å være blondine så er det helt idiotisk å forandre på dette pga av at han sier han ikke liker det. Da får du heller forandre hans synspunkt på blondiner Lykke til! Spennende å møre nettvenner tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 23. mai 2008 #11 Del Skrevet 23. mai 2008 Takk for svar alle sammen :D Dessverre så ser jeg ikke ut som tipperesultatene i det hele tatt; isteden for "naturlig vakker" går det nok mer i piercinger, tatoveringer, knallfarget hår og denslags. Ja, det er sånn jeg liker å se ut... men å ta ut noen piercinger og farge håret ville jo ikke akkurat vært et stort offer for å kapre han her. Og nei, han er ikke innadvent eller tilbakeholdende sånn generelt sett; han har masse venner og er helt klart "sjefen i gjengen" når de først beveger seg bort fra PCene... hvordan han er ovenfor jenter derimot vet jeg lite om. Lite oppfølgingsspørsmål. Jeg sendte ham en melding på en side han er på ofte. Kort melding av typen "god natt og sov godt" en kveld jeg ikke hadde sett ham men visste at han jobbet veldig sent. Vet 100% sikkert at han var på siden 20 ganger om dagen de to neste dagene men det tok 2 døgn før jeg fikk svar og da sto det "*klem*" bare. Sånn for the record, jeg har kanskje sent 5 meldinger til ham før. Prøver å unngå det nettopp fordi jeg ender med å gå og lure. Så. Betyr det... - ikke interessert? - måtte tenke hardt over hva han skulle svare? - utsatte i det lengste å åpne meldinga fra meg i tilfelle det skulle være noe plagsomt/pinling innhold? - annet? Menn er vanskelige greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. mai 2008 #12 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg tror ikke du skal ta det så hardt jeg TS =) Menn er sinnsykt vanskelige å forstå seg på. Jeg trodde flammen min hadde mistet interesse da det gikk en hel dag me ignoranse, og han virket som han prøvde å unngå meg (på nett da), men dagen etter var det plutselig han som tok kontakt. Tror ikke menn tenker så mye bak de tingene de gjør.. men min analyse ang. det han flammen din gjorde er at han kanskje kom hjem fra jobb, sliten og trøtt, leste meldingen fra deg, smilte litt for seg selv, logget ut og gikk å la seg.. 2 dager etterpå kom han på at "oi, jeg glemte å svare!" hehe..hvertfall min spådom av hva som forgikk Ang utseendet ditt, har han ikke sett bilde av deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atdetvar Skrevet 23. mai 2008 #13 Del Skrevet 23. mai 2008 Avliver myten om at vi ikke tenker over det vi gjør, jeg. Det er heller det at vi tenker altfor mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transmogrifier Skrevet 23. mai 2008 #14 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg tror typen hadde hatt nok av muligheter på tøffe kvinner og guttejenter i kretsene han vanker i. Det tror jeg ikke han trenger å søke på nettet for. Jeg tror han liker ultrafeminine prinsesse-jenter med sansen for lyssverd og mario tennis. Gjerne med litt sminke, øredobber og full pakke. Disse jentene vanker nok ikke i datamiljøet hans, og er kanskje også litt mer tradisjonelle. Det er nok ikke en datagutt, derfor krasjer omgangskretsen hans med de han tenner på, og derfor benytter han seg av nettet i et panikkforsøk på å finne drømmedama der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 23. mai 2008 #15 Del Skrevet 23. mai 2008 Kanskje du skal skaffe deg denne lua her: http://www.craphound.com/images/leighknitwig.jpg Nei uff, nå er det visst på tide å ta helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freckles Skrevet 24. mai 2008 #16 Del Skrevet 24. mai 2008 Hva med å sende et bilde av deg selv til han? bare et villt forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 28. mai 2008 #17 Del Skrevet 28. mai 2008 Hei, svarer på første spørsmålet ditt jeg: Tror at jeg ville satsa på en litt laidback og rocka stil med smale jeans og noen litt tøffe høye heler, en litt kul singlet-topp og kanskje skinnjakke eller en jakke med litt edge. Ett eller annet stort i ørene, og passe sminket. Nå er jo dette noe jeg ville følt meg komfortabel og sexy i, men det er jo ikke sikkert du ville:) Ser bare for meg at det kunne passet til typen du beskriver... Lykke til da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå