Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Sliter med at jeg er sår i nesen. Litt sånn får hele tiden skorper, og må bestandig snyte meg etter å dusjet/badet. Irriterende. Hvorfor har jeg dette, og finnes det noe som kan hjelpe på problemet. I ren desperasjon har jeg nå dyppet et q-tip i vaselin og smurt innsiden i håp om at det skal hjelpe. Bare meg som sliter med dette?
theamoren Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 prøv saltvannspray... det står på pakken at man kan bruke det ved skorpedannelse...
siebaeo Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 (endret) Jeg slet veldig med vonde sår i nesen i flere måneder. Tørr, sår som blødde og skorper og følelse av å gå med grus i nesen hele tiden. Holdt på å bli gal! Til slutt gikk jeg til legen. Han kikket opp i nesa mi og sa: "Oi! Ja jeg skjønner at dette er ubehagelig!" Det var en skikkelig nesebetennelse.. hadde jeg aldri hørt om før.. Han ga meg antibiotia som gis til betennelser i slimhinner og bihulebetennelser osv. Det tok litt tid, men så ga det seg heldigvis. Aner ikke hva det kom av. Han mente at vi fikk alt mulig rart opp i nesen så det var ikke så merkelig. I tillegg har jeg litt skjøre slimhinner oppi der pga "nesesprayoverdose". Gå til legen om det ikke gir seg. Endret 21. mai 2008 av siebaeo
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Sliter med at jeg er sår i nesen. Litt sånn får hele tiden skorper, og må bestandig snyte meg etter å dusjet/badet. Irriterende. Hvorfor har jeg dette, og finnes det noe som kan hjelpe på problemet. I ren desperasjon har jeg nå dyppet et q-tip i vaselin og smurt innsiden i håp om at det skal hjelpe. Bare meg som sliter med dette?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå