Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Sliter med at jeg er sår i nesen. Litt sånn får hele tiden skorper, og må bestandig snyte meg etter å dusjet/badet. Irriterende. Hvorfor har jeg dette, og finnes det noe som kan hjelpe på problemet. I ren desperasjon har jeg nå dyppet et q-tip i vaselin og smurt innsiden i håp om at det skal hjelpe. Bare meg som sliter med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv saltvannspray... det står på pakken at man kan bruke det ved skorpedannelse...

Skrevet (endret)

Jeg slet veldig med vonde sår i nesen i flere måneder. Tørr, sår som blødde og skorper og følelse av å gå med grus i nesen hele tiden. Holdt på å bli gal! Til slutt gikk jeg til legen. Han kikket opp i nesa mi og sa: "Oi! Ja jeg skjønner at dette er ubehagelig!" Det var en skikkelig nesebetennelse.. hadde jeg aldri hørt om før.. Han ga meg antibiotia som gis til betennelser i slimhinner og bihulebetennelser osv. Det tok litt tid, men så ga det seg heldigvis. :)

Aner ikke hva det kom av. Han mente at vi fikk alt mulig rart opp i nesen så det var ikke så merkelig. I tillegg har jeg litt skjøre slimhinner oppi der pga "nesesprayoverdose".

Gå til legen om det ikke gir seg. :)

Endret av siebaeo
  • 7 måneder senere...
Skrevet
Sliter med at jeg er sår i nesen. Litt sånn får hele tiden skorper, og må bestandig snyte meg etter å dusjet/badet. Irriterende. Hvorfor har jeg dette, og finnes det noe som kan hjelpe på problemet. I ren desperasjon har jeg nå dyppet et q-tip i vaselin og smurt innsiden i håp om at det skal hjelpe. Bare meg som sliter med dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...