Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, her er "caset". I dag på soverommet vårt, fant jeg et belte som jeg aldri har sett før. Det hang over min stol (vi har hver vår til å slenge tøy på om kvelden), og det var ganske bredt og brunt med en spenne i børstet stål. Det var kjøpt på H&M og det stod 36-38 bak på det. Det var veldig unisex, og kan nok kanskje også tilhøre en mann. Lengden på beltet var ganske lik på samboerens andre belter, men nå er han tynn som ei grillrist, så det trenger ikke bety så meget...

Dette beltet har jeg aldri sett før, vi har bodd sammen i over et år og vært sammen i to.

Kan det være en potensiell elskerinne som har lagt igjen beltet sitt?

Kan det være at han har et belte som ikke jeg vet om?

Kan jeg være den mest mistenksomme personen i verden?

Kan vi lage noen teorier ut i fra opplysningene ovenfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har nok en mannlig elsker som liker å kle seg med unisexbelter, hvis spenne har børstet stål.

Selvsagt kan han ikk eha et belte som du vet om!

Nei, du er ikke den mest mistenksomme personen i verden, jeg kjenner minst to som er verre enn deg der.

Da var det laget noen teorier.

Spør han du, om han har fått seg nytt belte, og fortsett så konspirasjonsteoriene din basert på svaret han gir:

Ææææ, det har jeg hatt i mange mange år. (rødmer han eller ser han bort når han sier dette har han nok en elsker/elskerinne)

Det kjøpte jeg for litt siden det. (det kan faktisk være sant det)

Hvem er det sitt? (her begynner han da mistenke deg for å ha en elsker eller elskerinne)

Skrevet

Ah-ha!!! At jeg ikke har tenkt på MANNLIG elsker før nå!!! Det forklarer jo litt av hvert av tendenser han har :sengekos:

*kremt*

Jeg kan spørre om han har kjøpt seg nytt belte, og om han svarer ja, så setter jeg inn 1000-kroneren; og spør hvorfor beltespennen har slitasje?

men om han sier at han har hatt det lenge, bør jeg kreve at han beviser det på en eller annen måte? Blitt avfotografert med det på seg eller noe? Bør bevisbyrden legges på ham?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...