Gjest Gjest_Julia_* Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Det skjer oftest når jeg surfer på KG, men også enkelte andre ganger. Denne meldingen popper opp: IEXPLORE.exe has generated errors and will be closed by Windows. You will need to restart the program. An error log is being created. Og jeg får ikke gjort noe annet enn å lukke pop-up vinduet, og nettleseren stenges. Nå begynner jeg å bli veldig lei. Har dette noe med brannmur-innstilling å gjøre? Bugs? Noe annet? Hva kan jeg gjøre, så jeg ikke kaster harddisken ut vinduet snart....
Gjest Reli Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Det skjer oftest når jeg surfer på KG, men også enkelte andre ganger. Denne meldingen popper opp: IEXPLORE.exe has generated errors and will be closed by Windows. You will need to restart the program. An error log is being created. Og jeg får ikke gjort noe annet enn å lukke pop-up vinduet, og nettleseren stenges. Nå begynner jeg å bli veldig lei. Har dette noe med brannmur-innstilling å gjøre? Bugs? Noe annet? Hva kan jeg gjøre, så jeg ikke kaster harddisken ut vinduet snart.... Hvilket operativ system har du? Windows XP, 2000?
Gjest Julia ts Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Hvilket operativ system har du? Windows XP, 2000? Æhm, og det finner jeg lettest ut ved å....? (Gubben styrer det der. Jeg bare bruker greiene.) (Ja, jeg vet jeg er sløv ....)
Gjest Reli Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Æhm, og det finner jeg lettest ut ved å....? (Gubben styrer det der. Jeg bare bruker greiene.) (Ja, jeg vet jeg er sløv ....) start -> instillinger -> kontroll panel -> system. Under Generelt står det sikkert "system" Microsoft X" Versjon x, service pack x.
Gjest Reli Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 start -> instillinger -> kontroll panel -> system. Under Generelt står det sikkert "system" Microsoft X" Versjon x, service pack x. Det du kan prøver er å åpne internet explorer, gå på "verktøy" -> "Alternativer for internett" -> under visning finner du "aktiver tredjeparts leserutvidelse" slå av denne og start explorer på nytt. Personlig ville jeg ha rådet deg til å ha lastet ned Opera eller Firefox nettleser istedet for Internett explorer. -reli
Gjest Julia ts Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Det du kan prøver er å åpne internet explorer, gå på "verktøy" -> "Alternativer for internett" -> under visning finner du "aktiver tredjeparts leserutvidelse" slå av denne og start explorer på nytt. Personlig ville jeg ha rådet deg til å ha lastet ned Opera eller Firefox nettleser istedet for Internett explorer. -reli Takk for at dere vil hjelpe. Jeg har engelsk versjon, og er usikker på hva hva/ hvor jeg finner det jeg har uthevet over. (Det er windows 2000)
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Takk for at dere vil hjelpe. Jeg har engelsk versjon, og er usikker på hva hva/ hvor jeg finner det jeg har uthevet over. (Det er windows 2000) Control Panel | AddRemove. klikk på Microsoft Internet Explorer. klikk på AddRemove. velg Repair function, apply og restart. Last også ned og installer service pack 4 Det høres også ut som om du har Internett Explorer version 5.5 så last ned Explorer 6. Noe du kan prøve før du laster ned service pack4. -Reli
Gjest Julia ts Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Control Panel | AddRemove. klikk på Microsoft Internet Explorer. klikk på AddRemove. velg Repair function, apply og restart. Last også ned og installer service pack 4 Det høres også ut som om du har Internett Explorer version 5.5 så last ned Explorer 6. Noe du kan prøve før du laster ned service pack4. -Reli Ok. Da har jeg forsøkt det. Fikk melding om at de fleste innstillingene allerede var installert da jeg lastet ned Explorer 6, og ble anabefalt å avslutte setup. Så da gjorde jeg det. Har ikke lastet ned service pack 4. Skal prøve litt og se om det er noen bedring først. Så bra at vi er gode på forskjellige ting her inne, så er det hjelp å få på det man selv er håpløs til.. :gjeiper:
Gjest Julia ts Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Ok. Da har jeg forsøkt det. Fikk melding om at de fleste innstillingene allerede var installert da jeg lastet ned Explorer 6, og ble anabefalt å avslutte setup. Så da gjorde jeg det. Har ikke lastet ned service pack 4. Skal prøve litt og se om det er noen bedring først. NEEEI, NÅ BLE JEG KASTA UT I G J E N !
Gjest Reli Skrevet 22. mai 2008 #10 Skrevet 22. mai 2008 NEEEI, NÅ BLE JEG KASTA UT I G J E N ! Reparer Explorer eller installer opera eller firefox
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå