Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_redd_*
Skrevet

Jeg og min kjære har nå vært sammen et par måneder. Vi har kjent hverandre ganske lenge, men aldri har noe skjedd mellom oss.

Når jeg er med han, føler jeg meg lykkelig. Når han er borte savner jeg han bare mer og mer. Jeg elsker måten han er på, måten han ser på meg på, måten han snakker på, smilet hans, hele han generelt. Jeg elsker han!

Jeg har aldri sagt disse ordene til noen før, og jeg føler meg litt redd for å si det til min kjære. På en måte er jeg redd for at han ikke skal si det tilbake, selv om jeg er ganske sikker på at dette ikke er tilfelle. Jeg vil så gjerne at han skal vite hvordan jeg føler. Jeg forteller han ofte hvor lykkelig jeg er, hvor glad jeg er i han, og andre fine ting. Prøver på en måte å bygge opp til det store. Men jeg vet ikke hva som er en passende tid, vet egentlig ingenting generelt!

Hvordan gikk dere fram da dere først sa disse tre ordene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg og min kjære har nå vært sammen et par måneder. Vi har kjent hverandre ganske lenge, men aldri har noe skjedd mellom oss.

Når jeg er med han, føler jeg meg lykkelig. Når han er borte savner jeg han bare mer og mer. Jeg elsker måten han er på, måten han ser på meg på, måten han snakker på, smilet hans, hele han generelt. Jeg elsker han!

Jeg har aldri sagt disse ordene til noen før, og jeg føler meg litt redd for å si det til min kjære. På en måte er jeg redd for at han ikke skal si det tilbake, selv om jeg er ganske sikker på at dette ikke er tilfelle. Jeg vil så gjerne at han skal vite hvordan jeg føler. Jeg forteller han ofte hvor lykkelig jeg er, hvor glad jeg er i han, og andre fine ting. Prøver på en måte å bygge opp til det store. Men jeg vet ikke hva som er en passende tid, vet egentlig ingenting generelt!

Hvordan gikk dere fram da dere først sa disse tre ordene?

Vi hadde bodd sammen i nesten et år før jeg sa disse ordene, og vi ble sammen noen mnd før det. Jeg syns det er for tidlig og hadde en mann sagt dette til meg etter et par mnd hadde jeg løpt for livet og aldri snudd meg igjen!!

For MEG er dette noe jeg ikke sier til alle menn jeg møter, jeg har kun sagt det til en og de ordene betyr mye for meg. Da jeg turde si det så visste jeg garantert at han ville si det samme. Noe sånt vet man bare etter tid sammen.

Hadde jeg vært deg ville jeg funnet en annen måte å uttrykt kjærligheten på.

Hva med å si jeg er så glad i deg? Gi mange komplimenter som gjør at han skjønner han betyr mye for deg. L-ordet bør komme når du vet det er gjensidig og føles naturlig å si det, uten at du må bygge det opp!

Man går ikke fram for å si det, det ramler ut... den dagen det føles sånn!! :)

Risken for deg nå er at du ikke får høre det samme tilbake... enda.

Gjest Gjest
Skrevet

Det kommer jo helt an på forholdet dere i mellom. Min kjære sa "jeg elsker deg" etter ca en måned(vi hadde kjent hverandre i rundt 4-5måneder) og jeg sa det tilbake uten en tvil. Jeg slenger heller ikke ut de ordene til hvem som helst, men med han føltes det bare så riktig med en gang, vi fikk ett utrolig tett bånd helt fra starten og følelsene har bare blitt dypere og dypere med årene..

:hjerter_rundt:

Ikke tenk så mye over dette med når du skal si det, si det når du virkelig mener det, om det er etter 2 måneder eller 2 år spiller ingen rolle så lenge det er det du føler. :hjerte:

Skrevet

Men man bør kanskje ikke bli skuffa over at den andre ikke svarer det samme tilbake etter så kort tid. For noen er det naturlig, for andre ikke.

Gjest Chrissy82
Skrevet

Jeg sa "jeg elsker deg" til min nåværende kjæreste etter 2-3 mnd. det føltes riktig for meg å si det da.. og jeg var heldig. han sa det tilbake!

Det gjelder å ikke bli skuffet om han ikke sier det tilbake. Av og til trenger gutter lengre tid enn oss jenter. Eller omvendt!

Gjest Yoghurt
Skrevet

Syns ikke det er for tidlig, om du føler det så gjør du jo det.

Det er ingenting galt i å si det så lenge du ikke går rundt med forventinger til hvordan han skal reagere. Forventninger er noe av det skumleste vi mennesker finner på når vi suller rundt. For store forventninger til noe kan fort ødelegge et fint øyeblikk. Det er det samme som at man ikke nyter en konsert hvor man på forhånd har dagdrømt og planlagt rekkefølgen av hver bidige sang.

Sier du det med et åpent sinn, uten forventninger men rett og slett fordi du føler deg bedre om du får sagt det - så gjør det vel!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg sa det til kjæresten min etter 4 uker. Han sa det samme tilbake og mente det. En del vil reagere på at man ikke kan si slikt så tidlig, men for oss var det sånn. Jeg har elsket en annen person, men ikke på den måten som dette var. Det er på ingen måte ord som jeg slenger ut til hver en person. For oss kom dette ganske pang ganske tidlig, og var like intenst den dagen som det forholdet vårt er nå. Jeg har ikke opplevd, når jeg ser tilbake, at jeg ikke elsket ham skikkelig så tidlig.

Jeg har nå vært sammen med ham i 7 år og vi er gift. Det ER faktisk mulig å føle slik for noen så tidlig, til tross for at mange ikke kan dette.

Jeg sa også dette til han andre jeg elsket, etter 4 måneder. Han sa det ikke tilbake, da, og dette viste jeg før jeg sa det. Jeg ønsket likevel å si det fordi jeg følte det så intenst og ønsket at han skulle vite det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...