Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg har tatt solarium i perioder. Syntes det er ganske dyrt, og pleier å ta den billigste. Har tatt ganske mange ganger, og blir litt brun. Som regel gir jeg meg før jeg blir skikkelig brun. Fordi jeg syntes det er dyrt, og fordi jeg ikke ser så mye resultater.

Nå har jeg begynt å ta sol på megasun, og jeg må si jeg er strålende fornøyd!! :) De har bare dyre solsenger, men jeg skal love dere det fungerer! Har tatt 4 ganger 20 minutter nå, og er blitt ganske brun.

Koster vanligvis 80 kr for 20 minutter, så det blir endel penger. Men de har en pakke man kan kjøpe der man betaler for 12 x 20 minutter og får 8 x 20 minutter gratis. Dvs at jeg fikk 20 ganger med 20 minutter. Dette kostet ca 1000 kroner. Delte pakka med ei venninne, så vi betalte 500 hver for 10 x 20 minutter.

Jeg har tatt 4 ganger, og har 6 ganger igjen. Jeg kommer jo til å være skikkelig brun denne sommeren! Og det var verdt 500 kroner. Jeg tror det er enklere for meg å betale alt med en gang, for da har jeg bedre oversikt over hva jeg har brukt av penger, og har jeg allerede betalt for alle timene, så blir det jo til at det brukes også.

Måtte bare tipse dere om dette, for jeg er såååå fornøyd! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor ligger Megasun?

Skrevet

Det er i Trondheim, på gaten overfor Egon Prinsen.

Gjest Pupsilure
Skrevet

Det er en kjede, det er mange steder :)

Og de pakkene finnes i flere utgaver. Vi valgte 20 minutter, men man kan få mer eller mindre også. Og mindre enn kjøpe 12 og få 8 ekstra, husker ikke helt de andre.

Skrevet

Skulle ønske det var megasun her jeg, syns den aquacooler greia var så festelig. Jeg ble også fort brun når jeg tok sol der.

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Megasun selv! Men er det noen her som har erfaring med sånn stå solarium?? jeg har hørt at de er mye sterkere, så jeg er litt redd for å bruke de...

Skrevet (endret)

Jeg pleier å ta "stå-solarium" - syns fargen blir jevnere over hele kroppen. Det er sterkere rør her, men man tar ikke sol like lenge som ved vanlige solarium. Rørene er her er jo også selvfølgelig gidkjente for bruk i Norge. - I hvertfall hvis man går til et "seriøst" solstudio.

Pleier og ta en 6-8 min og får farge. Første gang tok jeg vel 5 min, og det holdt.. Syns det er deiligere enn vanlig solarium, hvor jeg pleier å få følelsen av å ligge å svømme i svette mot slutten :rulle: Kraftige vifter gjør at huden min er tørr hele tiden.

Endret av Anemsi
Gjest Pupsilure
Skrevet

Stå-solarium har jeg aldri hørt om! Har vi det i norge?

Skrevet
Stå-solarium har jeg aldri hørt om! Har vi det i norge?

Ja, der (Super Sun) jeg soler meg har de det. Stå-kabinettet heter iDome.

Men har lest om at et sol-studio måtte stenge stå-kabinettet etter at statens strålevern hadde vært på besøk pga for sterke rør.

Der jeg soler meg, har statens strålevern nylig godkjent samtlige rør.

Skrevet
Ja, der (Super Sun) jeg soler meg har de det. Stå-kabinettet heter iDome.

Men har lest om at et sol-studio måtte stenge stå-kabinettet etter at statens strålevern hadde vært på besøk pga for sterke rør.

Der jeg soler meg, har statens strålevern nylig godkjent samtlige rør.

Ligger Super Sun i Oslo-området?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...