Gjest innflytter Skrevet 21. mai 2008 #1 Del Skrevet 21. mai 2008 Skal bli innflyttere i Løten området og har derfor besluttet at vi tar bryllupet der. Er det noen som kan tipse oss om lokaler? Alt av interesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #2 Del Skrevet 21. mai 2008 Ikke så kjent der jeg heller, men jeg har vært endel på Løten, så jeg har 3 steder til deg. Det ene er på Løiten brenneri , den andre er på Budor . Den siste er på Vallset og det er et nydelig sted som heter malungen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #3 Del Skrevet 21. mai 2008 Ikke så kjent der jeg heller, men jeg har vært endel på Løten, så jeg har 3 steder til deg. Det ene er på Løiten brenneri , den andre er på Budor . Den siste er på Vallset og det er et nydelig sted som heter malungen TUSEN TAKK FOR LINKENE!! Kjempe fine steder, skal absolutt sjekke dem ut nærmere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. mai 2008 #4 Del Skrevet 21. mai 2008 Anbefaler Brenneriet - det er skikkelig fint der. Helt spesielt lokale men viktig lokal histore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 21. mai 2008 #5 Del Skrevet 21. mai 2008 Hotel Central i Elverum er nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. mai 2008 #6 Del Skrevet 21. mai 2008 jeg gifter meg i elverum.. har leid et lokale på hernes, druidenes hus. ikke verdens vakreste lokalet, men man kan stå for alkoholen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 21. mai 2008 #7 Del Skrevet 21. mai 2008 Hotel Central i Elverum er nydelig. Hotel Central er vel det stussligste hotellet jeg vet om, med unntak av Hotel Doom i Praha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 21. mai 2008 #8 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvis dere gidder å kjøre et lite stykke så er Hotell Høsbjør på Brummundal helt nydelig!! eller http://www.hoel-gaard.no/ på Nes. Har vært i bryllup der, og det var veldig koselig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå