Joplaya Skrevet 16. mai 2003 #1 Del Skrevet 16. mai 2003 Tror nok det blir ferre sex-tilbud til bb-thor etter denne artikkelen ja... Men hvem har sagt at bb-deltakere er smarte? Eller vil enda flere jenter/damer hive seg over han nå i håp om å få seg en liten erfaring med denne mannen? :o http://www.dagbladet.no/magasinet/2003/05/.../16/368856.html Nå venter jeg meg en del uttalelser fra Waco også... Om kvinnfolkene Synes forresten artikkelen tar opp en del interessante ting rundt det å ta for lett på sex. At følelsene blir borte. Respekt for kvinner og forhold forsvinner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 16. mai 2003 #2 Del Skrevet 16. mai 2003 Hrmmf... går det an å bli dummere??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 16. mai 2003 #3 Del Skrevet 16. mai 2003 Hvorfor trenger mange oppmerksomhet? Det kan være usikkerhet og dårlig selvfølelse. De trenger bekreftelser hele tiden. Ses på usikkert blikk som vandrer... Og at de gåpr på felgen når de ikke har kontroll... Og ja: De har ofte utrolig prestasjonsangst. Jeg kan nå huske en som holdt på å tørne av prestasjonsangst når han skullepå gå hendene i BB huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 16. mai 2003 #4 Del Skrevet 16. mai 2003 ALLRIGHT!!!!!!!!! COME ON!!!!!!!! Den gutten der ville jeg ikke tatt i med ildtang en gang, selv om var den siste gjenlevende i universet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hansemann Skrevet 16. mai 2003 #5 Del Skrevet 16. mai 2003 Tror du tar helt feil! Det blir bare mer tilbud på ham nå. Håper jeg slipper å stifte bekjentskap med ei jente av den sorten! Samtidig tror jeg mange menn gjerne skulle vært i hans sko. Hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 16. mai 2003 #6 Del Skrevet 16. mai 2003 Jasså.Jeg er nå ikke så helt sikker på at dette mannfolket (hvis man kan kalle han det da) virkelig har feid over såpass mange som han påstår. Oppmerksomhet er en fin ting, spesielt når man er langtfra tørr bak øra ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 16. mai 2003 #7 Del Skrevet 16. mai 2003 Dersom Tor har feid over såpass mange jenter ved å oppføre seg slik som inne i huset, tror jeg mange jenter trenger å revurdere sine holdninger til gutta.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 16. mai 2003 #8 Del Skrevet 16. mai 2003 Han er IKKE den skarpeste blyanten i Guds penal den GUTTEN der nei........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 16. mai 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 16. mai 2003 Dersom Tor har feid over såpass mange jenter ved å oppføre seg slik som inne i huset' date=' tror jeg mange jenter trenger å revurdere sine holdninger til gutta.... [/quote'] I agree! Men fysjom for en kar dah... Snakker med dem over telefon, får dem til å oppgi diverse detaljer om sitt utseende for å sikre seg at de er fine nok? Ja, skjønner karen - men usj! Og damene finner seg i det... *oppgitt over enkelte kvinnfolk...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2003 #10 Del Skrevet 16. mai 2003 Men fysjom for en kar dah... Snakker med dem over telefon, får dem til å oppgi diverse detaljer om sitt utseende for å sikre seg at de er fine nok? Ja, skjønner karen - men usj! Og damene finner seg i det... *oppgitt over enkelte kvinnfolk...* Hvor er stoltheten til disse jentene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 16. mai 2003 #11 Del Skrevet 16. mai 2003 Kan jo være d at d ryktes at han er heftig imellom sengeklærne og hvilken jente vil frivillig gå glipp av d????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2003 #12 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg blir uvel ved tanken på fyren... Jeg får stygge mentale bilder av ham... Skal vi ta'n SexySadie? :evil: :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 16. mai 2003 #13 Del Skrevet 16. mai 2003 lære ham litt folkeskikk mener du??? Kan være vi damerne har ett og annetr å lære ham..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 16. mai 2003 #14 Del Skrevet 16. mai 2003 Best å unngå slike persondebatter, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 16. mai 2003 #15 Del Skrevet 16. mai 2003 Hege d må han da virkelig tåle etter alt tullet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 16. mai 2003 #16 Del Skrevet 16. mai 2003 All right! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 16. mai 2003 #17 Del Skrevet 16. mai 2003 Hege d må han da virkelig tåle etter alt tullet sitt. Det må han nok, Sexysadie, men vi har regler mot sånt her i forumet vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 16. mai 2003 #18 Del Skrevet 16. mai 2003 Eller vil enda flere jenter/damer hive seg over han nå i håp om å få seg en liten erfaring med denne mannen? :o Enda flere vil det, ja. Har ikke fulgt med på denne runden av BB, men har forstått det slik at han har markedsført seg der også. Derfor vet vel damene at han er en ivrig jeger. Skulle gjerne vært i hans sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 16. mai 2003 #19 Del Skrevet 16. mai 2003 Det må han nok, Sexysadie, men vi har regler mot sånt her i forumet vet du Dette er vel ikke helt logisk Hege, selv om du har et blunketryne til slutt. Hvis det er regler mot det her i forumet, så slipper han å tåle det her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 16. mai 2003 #20 Del Skrevet 16. mai 2003 Vi har regler ang. persondebatter her enten han tåler slik omtale eller ikke. Er det klart nok da? http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå