Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Vi hadde samleie for 3 dager siden. Siden har jeg kjent en sånn el-lignende følelse, men idag er det sterkest, nærmest som gangsperr, og føler meg tung nederst. Jeg aner at dette er el, har hatt det slikt før, og pleier å få mensen to uker etterpå disse vondtene. Men kan sæden fortsatt vere holdbar fra 3 dager siden? Bør vi ha samleie i kveld for sikkerhets skyld? Har hørt at el-smerter kan komme i ulike faser av el'en, ikke bare idèt egget løsner.. Har ikkje kjøpt el-tester enda.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Den kan være det, men det betyr ikke at du er garantert at den er det. Jeg ville lagt inn en ekstra dose for sikkerhets skyld.
Gjest bare erter Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Den kan være det, men det betyr ikke at du er garantert at den er det. Jeg ville lagt inn en ekstra dose for sikkerhets skyld. Så romantisk Bare erter deg litt jeg. Skjønner hva du mener...
theamoren Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Så romantisk Bare erter deg litt jeg. Skjønner hva du mener... Hehe..når vi prøve var det som en inseminasjon, ikke sex. seriøst.
^^Sunny^^ Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Hehe..når vi prøve var det som en inseminasjon, ikke sex. seriøst. Skriver under på denne.. Det er ikke alltid så romantisk lenger når man MÅ på RETTE tiden. Kanskje det ikke passer akkurat da, som mitt siste tilfelle. Rett etter en nattevakt Da blir det mer; bare få jobben gjort så jeg kan sove (men vi har ikke mistet "piffen" da - mener bare når det passer dårlig)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå