Gå til innhold

Hvilken av disse to hårfargene bør jeg velge og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har nå planer om å farge håret, men usikker på hvilken av disse to jeg skal velge og håper noen kan skrive sine meninger og erfaringer med disse to.

Fargenr 1:

L`oreal sin farge med striper.

Fargenr 2:

Husker ikke hvilket merke det er, men den som har med en tupperingskam hvor man skal tuppere (noe av/hele) håret? for å få "solreflekser"

Jeg ønsker litt "spill" i håret samtidig som det ikke skal være så vanskelig å få til.

Om noen kan svare på dette også blir jeg glad:

Når det gjelder fargenr 1, hvordan gjør dere det med ettervekst etter fargingen/stripingen.

Dere farger vel ikke hele håret å striper det på nytt da, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den tuperingsmetoden høres helt fjern ut... ser for meg det blir veldig ujevnt hvis du ikke er veldig flink og kan det du holder på med...

Skrevet

Venninna mi har den tuperingsgreie. det ser veldig bra og naturlig ut på henne:) Har selv prøvd Loreal sin og den er også veldig bra, men med den bør du bruke sølvfolie for bedre resultat.

Skrevet (endret)
Om noen kan svare på dette også blir jeg glad:

Når det gjelder fargenr 1, hvordan gjør dere det med ettervekst etter fargingen/stripingen.

Dere farger vel ikke hele håret å striper det på nytt da, eller?

Hei!

Det er forklart i pakken til L'Oreal med striper hvordan du gjør det med ettervekst. Brukte denne før jeg begynte å farge og stripe hos frisøren.

Endret av Anemsi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...