Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Hva synes dere om denne kjolen, vurderer å beestille meg den... :gjeiper:
*Emma* Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 En link er lurt Ikke sikkert folk gidder å "lete etter kjolen" for å finne bilde
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Ups...glemte link! http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?sh...p;style=R1014LU
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 En link er lurt Ikke sikkert folk gidder å "lete etter kjolen" for å finne bilde Du var nok litt rask for meg
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 For mye glitter og stas for min del, synes også at stroppløst er Men korsetten/livet var helt nydelig, synes også at slepet var passe langt.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 For mye glitter og stas for min del, synes også at stroppløst er Men korsetten/livet var helt nydelig, synes også at slepet var passe langt. Jeg synes også at livet var spesiellt fint, og slepet passe kort, også liker jeg stroppeløse kjoler jeg da, så det blir det uansett. Tenker du at en enklere kjole uten broderier er finere?
Gjest Gjest_junibrud_* Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Jeg synes også at livet var spesiellt fint, og slepet passe kort, også liker jeg stroppeløse kjoler jeg da, så det blir det uansett. Tenker du at en enklere kjole uten broderier er finere? Jeg synes at det var litt mye med strassen på skjørtet ja, uten hadde den vært enda finere etter min smak. Men det er du som skal bruke den, så du må velge den du synes er finest.
Lyra Skrevet 27. mai 2008 #9 Skrevet 27. mai 2008 Jeg må si at jeg syns broderiene på skjørtet var prikken over i'en. Syns faktisk det hadde vært enda finere hvis slepet var likt, men det er bare meg da :smile: Men kjolen var helt nydelig
Solfridbruda Skrevet 28. mai 2008 #13 Skrevet 28. mai 2008 kjempefin:) Elsker Maggie Sottero. Har en annen kjole av henne selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå