Gjest Happy happy Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Nå har jeg kjøpt kjole, fått den i hus og vist den for en venninne som fikk tårer i øynene! Jeg er så skrekkelig fornøyd og svever avgårde i finværet! Noen fler kjolekjøpere her som er like lykkelige??
thumbalina Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Nå har jeg kjøpt kjole, fått den i hus og vist den for en venninne som fikk tårer i øynene! Jeg er så skrekkelig fornøyd og svever avgårde i finværet! Noen fler kjolekjøpere her som er like lykkelige?? hehe jepp, jeg følte meg akkurat sånn da jeg prøvde min kjole =) Nå begynner det jo å nærme seg også, så jeg må prøve den igjen.. håper den fortsat passer.. hehe... er jo noen mnd siden jeg kjøpte den... er heldigvis snøring i ryggen så det går nok bra =) Men blir moro å prøve den på igjen..... er en veldig spesiell følelse!!
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Nå har jeg kjøpt kjole, fått den i hus og vist den for en venninne som fikk tårer i øynene! Jeg er så skrekkelig fornøyd og svever avgårde i finværet! Noen fler kjolekjøpere her som er like lykkelige?? snufs... synes ikke det var sååå spesiellt å finne kjolen jeg. Prøvde så mange sikkert 20-30 stk til sammen, og synes ikke at det var noen fine. Så var det en jeg synes var fin, men fikk slettes ikke noen tårer i øyene av den grunn. Begynner å lure litt på om jeg har valgt feil?
Lille Blåklokke Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Hentet faktisk min i dag :rødme: Den er så vakker og det er herlig og ha den i hus. I morgen skal jeg og hente jakken jeg skal ha på meg når jeg er ute. Fikk bytte sløret jeg har kjøpt i en jakke (selv om de ikke har bytterett på sine varer) Snille butikkdamene Jeg merket følelsen med en gang jeg fikk på meg kjolen, at det var denne jeg skulle ha. Prøvde kanskje 5 kjoler og denne var nr to i rekka. Tenkte bare på den da de andre kjolene kom på. Men fikk ikke tårer i øyene jeg heller, selv om forloveren min satt og tørket tårer
LilleEkorn Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har også funnet drømmekjolen og venter på at den kommer til butikken, var 4 mnd leveringstid på den.. Og den var den første jeg prøvde, og jeg har aldri følt meg så fin :rødme: Prøvde vel ca 9-10 andre kjoler også, men ingen kunne måle seg med den! Både forloveren min og venninnen min tørket tårer mens jeg bare stod og strålte! Godt å vite at man har funnet drømmekjolen :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå