Gå til innhold

Nå er kjolen kjøpt

Anbefalte innlegg

Gjest Happy happy
Skrevet

Nå har jeg kjøpt kjole, fått den i hus og vist den for en venninne som fikk tårer i øynene!

Jeg er så skrekkelig fornøyd og svever avgårde i finværet!

Noen fler kjolekjøpere her som er like lykkelige??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Gratulerer så mye, vis oss en link da!!

Skrevet
Nå har jeg kjøpt kjole, fått den i hus og vist den for en venninne som fikk tårer i øynene!

hehe jepp, jeg følte meg akkurat sånn da jeg prøvde min kjole =)

Nå begynner det jo å nærme seg også, så jeg må prøve den igjen.. håper den fortsat passer.. hehe... er jo noen mnd siden jeg kjøpte den... er heldigvis snøring i ryggen så det går nok bra =)

Men blir moro å prøve den på igjen..... er en veldig spesiell følelse!!

Gjest Gjest
Skrevet

snufs... synes ikke det var sååå spesiellt å finne kjolen jeg. Prøvde så mange sikkert 20-30 stk til sammen, og synes ikke at det var noen fine. Så var det en jeg synes var fin, men fikk slettes ikke noen tårer i øyene av den grunn.

Begynner å lure litt på om jeg har valgt feil?

Skrevet

Hentet faktisk min i dag :rødme:

Den er så vakker og det er herlig og ha den i hus.

I morgen skal jeg og hente jakken jeg skal ha på meg når jeg er ute. Fikk bytte sløret jeg har kjøpt i en jakke (selv om de ikke har bytterett på sine varer) Snille butikkdamene :kose:

Jeg merket følelsen med en gang jeg fikk på meg kjolen, at det var denne jeg skulle ha. Prøvde kanskje 5 kjoler og denne var nr to i rekka. Tenkte bare på den da de andre kjolene kom på.

Men fikk ikke tårer i øyene jeg heller, selv om forloveren min satt og tørket tårer :fnise:

Skrevet

Jeg har også funnet drømmekjolen og venter på at den kommer til butikken, var 4 mnd leveringstid på den.. Og den var den første jeg prøvde, og jeg har aldri følt meg så fin :rødme: Prøvde vel ca 9-10 andre kjoler også, men ingen kunne måle seg med den! Både forloveren min og venninnen min tørket tårer mens jeg bare stod og strålte! Godt å vite at man har funnet drømmekjolen :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...