kristine 80 Skrevet 16. mai 2003 #1 Del Skrevet 16. mai 2003 ÅÅÅÅÅ i dag skal jeg kjøpe meg blomster for å ha ute.. Synest det er så gøy å kjøpe ampeler, og blomster for å ha i kasser og potter.. Endelig er det sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 16. mai 2003 #2 Del Skrevet 16. mai 2003 Det er så koselig når man kan begynne å plante ut, og jeg elsker å stulle og stelle. Dette er den første våren vi har etter vi flyttet inn i huset vårt, og vi har virkelig gjort vårt for at hagen skal se fin ut! Har allerede plantet Tagetes, Stemor og en del andre planter, men skal få plantet ennå mer etterhvert. Tulipanene er også på sitt flotteste akkurat nå! Du og du for en deilig tid våren er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 18. mai 2003 #3 Del Skrevet 18. mai 2003 Jepp!!! Våren burde være tre ganger så lang (for at man skal rekke alt), og fem grader varmere (så blir det passe jobbe-temperatur) Det skal jeg gå inn for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå