MarianneE Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Jeg sliter. Har likt alt jeg har lest av King tidligere, men her sliter jeg. Har kommet til der han gutten, Jack skal ut for å finne Talissmanen, og jeg lurer på om boka bedrer seg. Virker veldig Sci/fi noe som ikke tiltaler meg i utgangspunktet. Kanskje er det nå det "begynner" og innledninga har vært til nå? Kommer det til å bedre seg, tro? Noen som har lest den og kan hjelpe/støtte osv?
Gjest glamourgirl Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Jeg datt ut av den jeg også. Og jeg har lest alt av SK (overdriver litt, men ikke mye) de fleste har jeg også lest flere ganger. Syns den er forvirrende, og surrete og jeg får den ikke til å engasjere meg...
MarianneE Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2008 Takk, da er det ikke meg... Boka er på ca 750 sider, og jeg har slitt meg fram til side 90...
Rotehøna_21 Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Jeg syns talismanen var utrolig bra, likte denn sinnsykt godt.. Litt spesiell, men. Utrolig trist, og falt noen tårer i den boka også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå