Gå til innhold

Str tabell for dekken og halsbånd osv

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_happy_*
Skrevet

Har noen en link til en side med str tabeller for dekken osv?

Er i utlandet og her er hundeutstyr billig, så tenkte at jeg skulle gjøre et kupp på regndekken og flytevest til dvergschnauzeren som kommer i hus etter jul. Men jeg vet ikke str og på butikken virker det heller ikke som de helt vet. Sparer jo ingenting om jeg kjøper feil str, så blir veldig glad for link til en tabell :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet

Har ingen link, men vil tippe rygglengde på 35-40 cm skulle passe.

Skrevet

Det er veldig individuelt hva som passer på en DS. Det er dumt å kjøpe noe du ikke aner om du får brukt. Om jeg hadde kjøpt et dekken som passer til min minste så hadde dette vært alt for lite til hun som er større selv om de er relativt like i høyde.

Når det er sagt så bruker jeg ikke noe form for dekken eller lignende på mine med mindre de er helt nednappet og det plutselig blir veldig kaldt. De trenger det rett og slett ikke.

Skrevet

Takk for hjelpen. Da går jeg for 35-40 cm. Om det ikke passer så selger jeg det bare på finn eller ebay ;)

Gjest Gjest
Skrevet

75 kr for regndekken

250 kr for flytevest

Skrevet

EN DS skal være kvadratisk og makshøyde på 35 cm. Hvis du ikke får en hund som blir veldig stor vil 40 bli veldig mye for stort. Jeg har en regndress til min største for bruk i marka når det er sølete - den er på 28 cm rygglengde, og hun er 32 cm høy.

Men som sagt - det blir ikke brukt likevel så for min del har det vært bortkastede penger :)

Gjest Gjest
Skrevet
EN DS skal være kvadratisk og makshøyde på 35 cm. Hvis du ikke får en hund som blir veldig stor vil 40 bli veldig mye for stort. Jeg har en regndress til min største for bruk i marka når det er sølete - den er på 28 cm rygglengde, og hun er 32 cm høy.

Men som sagt - det blir ikke brukt likevel så for min del har det vært bortkastede penger :)

Takk for hjelpen :) Kan kaste bort 75 kr på et regndekken, er så gøy å kikke på utstyr å glede seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...