Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ålesundgutt
Skrevet

"Du er jo verdens snilleste gutt, jeg er glad i deg, men jeg vil bare være venner fra nå av?".

Denne setningen får jeg servert hver gang ei jente slår opp med meg. Det har skjedd i alle mine forhold (3stk. seriøse , jeg er 23år).

Av utseende eg jeg (helt objektivt), over middels, blir fort sjekket opp på byen av jenter som ikke kjenner meg. Men... Jeg har flere venninner. De sier det samme: "du er verdens snilleste gutt".

Jeg fremstår som en tøffel i forhold, fordi jeg virkelig bryr meg om jenta. Jeg blir fort forelska og dypt glad i jenta.

Men samtidig er jeg er ikke dum, jeg klarer å skjønne hvorfor jenter synes dette er turnoff.

Så til mitt spørsmål. Hva mener dere jenter jeg skal gjøre? Jeg trenger tips. Orker ikke å bli dumpet flere ganger. Hva skal jeg gjøre med meg selv. Skal jeg bare gi F i andre mennesker, og kjøre mitt eget løp? Bare bruke jenter for ett ligg? Blir jeg mer populær da? Som en player?

Har noen kompiser som er players. En av dem kan ligge med hvem jente han vil på byen, men han gir faen i dem dagen etterpå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hei.

Synd at du har opplevd dette.

Synes ikke det er noen god ide å bli en player. Kan jo være at de jentene du har vært sammen med ikke har vært modne nok til å sette pris på deg som du er. Du bør stå litt på kravene selv også da....pass litt på deg selv.

Men i forhold til "use`em and lose`em" tanken synes jeg du kan tenke på hvor vondt det er å bli såret selv. Du kan fort ende med å påføre andre samme smerten hvis du bare leker rundt. Og da kan du gå glipp av de virkelig gode damene som finnes, du vil jo ikke bli kjent med dem før du dumper dem....

Vær deg selv, og ikke gi opp håpet.

Sender er trøsteklem

Skrevet

Nei, ikke slutt å være verdens snilleste! Kanskje en del jenter i tidlig 20-årene kan ikke sette pris på det, men det kommer med årene og da blir du settet pris på! Tro meg! Alle jeg kjenner nå er sammen med de snille og de playas prøver fortsett å score på byen og det blir mindre og mindre morsomt å se på med årene.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, du trenger ikke bli en player. Men du kan prøve å holde mer igjen i starten, ikke overøs jenta med alle følelsene dine med en gang. Jeg kan iallefall bli litt skremt av det, ønsker feks ikke å høre "jeg elsker deg" etter en uke. Ta det langsomt og ta dere tid til å bli kjent, ikke vikr desperat. Kvinner setter også gjerne pris på "jaktperioden", uten at vi ønsker en player. Heller det spillet som er mellom mann og kvinne i begynnelsen.

Skrevet

Hei! Vær den du er! Synes ikke du bør henge med hodet etter 3 forsøk! Det tar litt tid før man finner den rette. 23 år er ganske ungt også..! Folk er forskjellige men det behovet for å bli jaktet på som mange jenter har vil bli mindre med åra! Kanskje du er litt mer moden enn dem?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er litt enig med gjesten over. Det er ikke noe galt i å være verdens snilleste, men noen ganger kan det bli for mye for fort.

Jeg vil også ha sagt at jeg ikke ønsker en partner som bærer meg på gullstol og lovpriser meg. Det er viktig å finne en balanse mellom å være snill, men ikke selvutslettende. Det er viktig at du finner deg selv og bevarer denne personen mens du er i forholdet.

Eks; dersom dere skal finne på noe i helgen er det da "det du vil, filmen du vil se etc" ? Dersom man er for snill er man ikke lenger likestillte partnere, men i et forhold hvor den ene lever mer eller mindre for den andre. DETTE er ikke det jenter vil ha. Vi ønsker oss menn med egne interesser, egne venner og et eget liv slik at vi kan oppleve nye ting sammen og bli utfordret heller enn å hele tiden bli tatt hensyn til.

Mannen min er også verdens snilleste, men jeg er veldig glad for at han har en del krav til meg og forholdet vårt slik at jeg må jobbe like mye som ham for å få ting til å fungere. Hadde han ikke gjort dette hadde det hele blitt enveis, og det er da vi jenter trekker oss ut.

Gjest zlatan
Skrevet

Jenter er pussige vesener. Det er viktig å være klar over at de liker spenning, og de hater å kjede seg. De liker drama i kjærlighetslivet, og de liker god sex. De avskyr menn som er svake og/eller tøffelhelter.

Hvis du ser bra ut, har du et meget godt utgangspunkt. Du vil i så fall tjene på å være litt mystisk i forholdet til kvinner, gjerne humørsyk, grinete, hissig, følsom, ustabil. Slik at jentene ikke helt vet hvor de har deg. Samtidig bør du anstrenge deg for å være en god elsker, være på topp når det kreves.

På denne måten får du et berg- og dalbane- forhold til jentene, og de vil elske deg for det. Masse drama, masse følelser, gråt og fortvilelse, latter og glede.

Eldre kvinner liker mer stabilitet i forhold, men det kommer senere i livet. I 20-årene er det drama som gjelder.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis du ser bra ut, har du et meget godt utgangspunkt. Du vil i så fall tjene på å være litt mystisk i forholdet til kvinner, gjerne humørsyk, grinete, hissig, følsom, ustabil. Slik at jentene ikke helt vet hvor de har deg. Samtidig bør du anstrenge deg for å være en god elsker, være på topp når det kreves.

Slik var min eks. da var vi 20. Jeg dumpa ham av akkurat disse grunnene, han var så ustabil at jeg aldri viste hvor jeg hadde ham, og det gadd jeg ikke! Han var også en god elsker, men det hjalp ikke.

Gjest Gjest_max_*
Skrevet

Det er en kjensgjerning at kvinner svermer for kriminelle og gangstere, selv om de definitivt ikke er noe å spare på. Det er spenningen som tiltrekker dem.

Myke menn er det ingen som vil ha, bortsett fra 50 år gamle, slitne damer.

Skrevet
Det er en kjensgjerning at kvinner svermer for kriminelle og gangstere, selv om de definitivt ikke er noe å spare på. Det er spenningen som tiltrekker dem.

Myke menn er det ingen som vil ha, bortsett fra 50 år gamle, slitne damer.

Dette er jeg ikke enig i. At noen kvinner finner det mystiske og farlige tiltrekkende det er en sak, men de fleste kvinner hvil ha en snill og trygg mann.

Min mann er ikke mystiske eller farlig på noen måte. Han er snill og har en kjempefin sans for humor (+at han er kjekk:))

TS: ikke gi opp håpet du er alt for ung til det. De kvalitetene du har er de beste du kan gi en jente/kvinne når du treffer en. Men som de sier. Alt med måte. Hvis du altid er så snill at hun skal få velge alt, og altid måtte "bestemme alt" så kan det bli veldig tungvindt. Ikke vær redd for å foreslå ting og gjøre ting du også har lyst til. Partneren din har sikkert like lyst til å kunne glede deg ved å ta hensyn til deg som hu har til henne.

Lykke til:)

Gjest Tigress
Skrevet

"Verdas snillaste gut"... Høyrest utruleg kjeitt ut.

Ikkje gløym deg sjølv og dine interesser.

Skrevet

Halla, Ålesundgutt!!

Er du snill, eller er du redd for at folk ikke skal se på deg som snill?

På den ene siden kan en si at en bare skal være seg selv, så går alt bra. Du vil nok komme over en dame som vil holde ut med deg akkurat som du er nå.

Eller du kan kikke litt på hvilke egenskaper som du må forandre litt på for å være mer interessant over tid. Da må du enten lese noen bøker, spørre noen venner som kjenner deg godt, eller spørre eks-kjærester på en smart måte. Faktisk så kan det være en ide å snakke med eksen igjen om noen måneders tid for å finne ut hva som ikke var attraktivt med deg, for da tenker hun ikke bare på å bli ferdig med en ubehagelig samtale, men kan faktisk også si noe matnyttig for deg.

Og så er spørsmålet hva slags jenter du vil ha.

Om du er happy med å være en player, det er spørsmålet. Ser ikke noe galt i å være en player, om du tror du liker deg selv bedre da. Men de jeg har kjent som har vært playere har virket som om de har overkompensert for noe. Kjente en i 40 årene som omtrent aldri sov hjemme, han var kjekk og hadde masse selvtillit. Men han hadde visst også et ganske tøft samlivsbrudd bak seg, og når du er player, så slipper du unna mye intimitet. Det ville jeg savnet.

Skrevet

Nei vær så snill! Ikke bli en player! Det finnes så alt for mange av dem her i verden...

Vær den du er, og finn en jente som kan sette pris på det! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, ingen vits i å endre seg. Når kvinner vokser opp har vi en tendens til å legge om stilen. Jeg ble tidligere tiltrukket av "bad guys".. Nå skjønner jeg virkelig ikke hvorfor, men det er nok jakten. Er i dag samboer med verdens snilleste. Og han er da mye heitere enn alle drittungene jeg ville ha i tenåra. Jeg er selv ganske så ung enda.

Gjest Thalee
Skrevet

Jeg er sammen med en gutt som minner om deg etter hva du har skrevet. Vi har vært sammen lenge, and he's the one for me. Så det finnes håp! Nå skal det sies at jeg var ganske moden for alderen når vi møttes, og fordi jeg har opplevd mye negativt satte jeg veldig stor pris på at han er så snill som det han er. Du har nok møtte jenter som er på et sted i livet hvor de ikke har lært å sette pris på slike som deg, og kanskje vil de på et tidspunkt til og med angre på at de gjorde det slutt.

Skrevet

Du høres ut som x'n min, bosted og alder stemmer til og med..

Vel, du sier du er verdens snilleste gutt og du lurer på om player er veien og gå, for hva da? For å få deg kjæreste eller bare en ons i ny og ne?

Det er kanskje smartere veier å gå..

Når jeg har kalt en gutt for verdens snilleste er det ikke nødvendigvis så fint ment som det høres ut som. Selvfølgelig vil man ha en kjæreste som er snill og trygg, men han må også kunne utfordre litt, være spennende og finne på ting, du sier du selv blir en tøffel i forhold - hvorfor det?

Han jeg var sammen med avlyste alle sine planer om jeg var ledig, han var der på pletten uansett, det ble kjedlig på en måte, han va så selvofrende og jeg viste hele tiden at han var der, han hadde jo selvfølgelig ikke troa på seg selv og vi gjorde alltid som jeg ville.

Han jeg er sammen med nå er veldigveldig snill, men på en annen måte, han syr ikke puter under armene på meg, men utfordrer meg - feks han drar meg med på ting jeg aldri trodde jeg turte, men så viser det seg å være kjempemorro! Han er trygg og god, jeg vet hvor jeg har han, men han gir ikke opp det livet han hadde før han møtte meg, han forsetter med sine interesser og forsetter da å være den mannen jeg forelska meg i :rødme:

Du virker til å være veldig usikker på deg selv, og kanskje litt desperat og bittelitt bitter på dine kompiser som kanskje har bedre draget enn deg (?)

Gjest Gjest-M-
Skrevet

Jeg var gift med en mann som var "verdens snilleste", i følge ham selv og alle andre. Ja visst var han snill, men han var også fullstendig selvutslettende. Hadde ikke en eneste tanke eller mening om noe som handlet om forholdet vårt. Ja, kjære var omkvedet hele tiden.

Jeg kunne gjøre akkurat som jeg ville, uansett så var det greit. Trodde jeg skulle bli skrullete av det.

Jeg ønsker meg ikke en bad boy, men en mann må kunne ha meninger og meningers mot. Han må kunne utfordre en dame littegranne. Han må ta ansvar forforholdet og komme med innspill på hvilken retning han ønsker forholdet skal ta.

For mye snillhet og underdanighet kan rett og slett virke avtennende. For meg virket det som likegyldighet til slutt. At han alltid overlot alle avgjørelser til meg, tok jeg som unnfallenhet. Beslutningsvegring.

Til slutt følte jeg det som jeg hadde fått en unge til, og jeg orket rett og slett ikke mer. Utallige samtaler og parterapi til tross, han var bare en dott, og kom ikke til å endre seg.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg var gift med en mann som var "verdens snilleste", i følge ham selv og alle andre. Ja visst var han snill, men han var også fullstendig selvutslettende. Hadde ikke en eneste tanke eller mening om noe som handlet om forholdet vårt. Ja, kjære var omkvedet hele tiden.

Jeg kunne gjøre akkurat som jeg ville, uansett så var det greit. Trodde jeg skulle bli skrullete av det.

Jeg ønsker meg ikke en bad boy, men en mann må kunne ha meninger og meningers mot. Han må kunne utfordre en dame littegranne. Han må ta ansvar forforholdet og komme med innspill på hvilken retning han ønsker forholdet skal ta.

For mye snillhet og underdanighet kan rett og slett virke avtennende. For meg virket det som likegyldighet til slutt. At han alltid overlot alle avgjørelser til meg, tok jeg som unnfallenhet. Beslutningsvegring.

Til slutt følte jeg det som jeg hadde fått en unge til, og jeg orket rett og slett ikke mer. Utallige samtaler og parterapi til tross, han var bare en dott, og kom ikke til å endre seg.

Akkurat! Et forhold må være basert på gjensidighet og en underdadig partner blir veldig avtennende.

Jeg kjenner et par fantastiske gutter som jeg er veldig god venn med, men jeg har aldri følt et sekund tenning til noen av dem, rett og slett fordi de er for snille. Jeg ønsker heller ingen badboy. Jeg er sammen med en mann som er sosionom og en veldig populær ungdomsarbeider, han er supersnill men en likeverdig partner som behandler meg med respekt og ikke en som bare er snill og forguder meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er IKKE negativt å være snill. Jeg har aldri falt for gutter som ikke er snille, alle har vært hyggelige, respektfulle, lette å prate med osv, selv om de riktignok har hatt sine mangler de fleste av dem (særlig at de overdriver guttedrømmen og ikke vil bli voksne :roll: ). Alle mine venninner har etablert seg og stort sett også ellers vært sammen med snille gutter. At badboys skal være så populære tror jeg er dels en myte og dels skyldes det kanskje at disse har mer draget på byen slik at de synlig har jenter svermende rundt seg, men mindre når det kommer til seriøse, lengre forhold og å stifte familie.

Samtidig er det et must at de har egne meninger og grenser for hva de kan finne seg i fra meg eller omverdenen. Det samme ser jeg som viktige egenskaper hos venner/venninner og familie, noe annet er rett og slett vanskelig å forholde seg til. Da må man selv alltid ta initiativ, og det kan være vanskelig å vite om den andre er enig, engasjert eller bare ønsker å bevare husfreden for enhver pris. Det er viktig å få en viss grad av motstand, i hvert fall at den andre framstår som en hel person uavhengig av forholdet.

Men igjen; fortsett å være snill! Bare pass på selvtilliten din og finn ut hvem du er som person, og hva som er viktig for å beholde deg selv.

Skrevet

Selv "verdenst snilleste gutt" kan være en dust full av negative egenskaper... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...