Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Ja, det er faktisk en kommende film, av Disney og Pixar. Herregud! Det må være noe av det verste jeg har sett.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Jeg skjønner ikke hva som er galt med den? En film om hunder er vel alltid populært, om det er en chihuahua eller en border collie har vel ikke noe så si...
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Ja det er nok resonnementet til produsentene også.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Synes den ser ganske latterlig ut. Litt trist å se hva Disney har blitt til..
Gjest Gjest_L Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Hvor ser du at Pixar har noe med dette å gjøre??? Disney har laget mye rart av filmer i det siste, men Disney&Pixar filmene har det vært høy kvalitet på... Filmen i seg selv så latterlig ut, men er vel noe for småjentene.
Gjest *Ulla* Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Synes den så helt genial ut jeg! MÅ jo bare være morsom. "Today we move within the inner cirkles of the wealthiest and most powerful people on the planet" må jo se på det med humor.
Gjest Lamia Lenis Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Herregud! Jeg klarte ikke se ferdig traileren engang! "Hva er det som er galt med den" du liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå