Gjest Iver Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Jeg er en mann i 30-årene, med kone og barn, full pakke, rimelig lykkelig. Var på fest i pinsen hos en gammel kompis, der det var mye drikking og dansing. mange glade mennesker. Etterhvert ble jeg helt dritings, og gikk opp på soverommet for å slappe av litt. Våknet noe senere av at en kvinne hadde lagt seg ned ved siden av meg, også hun var full. Denne kvinnen, som jeg ikke kjente fra før av, men som jeg hadde danset med tidligere på kvelden, begynte straks å bli nærgående mot meg, prøvde å kysse meg, tok meg på pikken utenpå buksa. Plutselig akte hun seg opp mot sengegjerdet, tok tak i hodet mitt, og presset mitt ansikt mot fitta hennes. Hun hadde skjørt på seg, ingen truse. Jeg ble nokså overveldet, og begynte å slikke henne, nærmest automatisk. Holdt på i ca. 5-10 minutter, til hun fikk orgasme, ihvertfall ristet og pep hun veldig intenst. Deretter kysset hun meg og forlot rommet. Jeg sovnet igjen, nærmest momentant. Neste morgen våknet jeg, og husket straks hva som hadde skjedd. Gikk hjem, latet som ingen ting, sa naturligvis ikke et ord til kona. Så her er dilemmaet: Jeg har forsåvidt vært "utro", men hadde selv liten glede av dette. Jeg var fullt påkledd, fikk ikke utløsning selv, kvinnen brukte tungen min nærmest som en vibrator, og forlot lokalet straks hun var ferdig. På sett og vis er jeg misbrukt, men jeg lot det skje. Er det noe poeng i å fortelle kona denne bizarre historien, eller skal jeg holde kjeft..? Hun vil garantert bli rasende, og denne andre kvinnen vil bli sporet opp og stilt til ansvar, vet ikke om hun fortjener det, akkurat....
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Hadde du vært min partner ville jeg ha visst. I hovedsak pga faren for sykdommer, men også for at jeg hadde sannsynligvis ant det var et eller annet galt. Men nå behøver ikke du få samme reaksjonene som jeg tror min samboer hadde fått.
Freckles Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Tja jeg vet ikke helt om jeg hadde "kjøpt" den forlaringen at du slikket henne nærmest automatisk i 5-10min. Det er veldig lenge!
Transmogrifier Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 (endret) Jeg skjønner deg godt. Det kan godt tenkes jeg ville gjort det samme, eller følt mer ubehag ved å ikke slikke. I tillegg med nedsatt dømmekraft i fylla. Jeg skjønner at det er ubehagelig å ha hemmeligheter for hverandre og at dette sikkert er litt kaotisk i hue. Men prøv å samle tankene. Sett opp en liste; hva vinner du på å fortelle om seansen, hva taper du. Hva ønsker du å høre fra dama (at hun skjønner deg, at hun kan forstå det, at det er greit, at alt er OK fordi du i det minste er en ærlig type), og hva er det realistisk at hun kommer til å si? Hvis du er litt kaotisk, du som vet hva som faktisk skjedde, åssen tror du dama di kommer til å reagere når hun finner ut at du brukte tunge på ei annen i 10 fylleminutter? Det er OK å gjøre feil. Det er OK å ha hemmeligheter. Om dette kommer ut, så er det ikke så mye annet å gjøre enn å være totalt avslappet og fortelle dama: vil du høre kortversjonen og ferdig med det, eller langversjonen? Og når hun skriker og kjefter, så er det ikke så mye annet å si enn at du skulle ønske du ikke hadde gjort det, og ikke aner hvorfor du ikke bare lukket øynene og fortsatte å sove. Endret 20. mai 2008 av Transmogrifier
Heritære Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 (endret) Selvsagt har du vært utro selv om du ikke hadde noen glede av det. Du kunne jo enkelt bare ha skjøvet henne unna og fortsatt å sove, men klarer du å leve med samvittigheten din som burde fortelle deg at du har vært utro så blir jo det opp til deg det. Du oppnår kanskje å slippe å bli en av de mange i skilsmissestatistikken og siden dere har barn så sparer du vel dem også. Men, for din og din families skyld så håper jeg samvittigheten plager deg noe fremover så du forhåpentligvis ved en eventuell annen gang vet hva du bør gjøre av respekt for din kone og kanskje din egen selvrespekt? Endret 21. mai 2008 av Heritære
Linda:) Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Enn om kona di automatisk hadde sugd en mann i 10 minutter? Ville du ha visst det? Hadde hun ikke vært utro?
Gjest Emo Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Er du gal, mann ? Selvfølgelig skal du IKKE si noe som helst om dette !! Sett det på kontoen for fyllerør, glem det. Life goes on.
Gjest Emo Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Hadde du vært min partner ville jeg ha visst. I hovedsak pga faren for sykdommer, men også for at jeg hadde sannsynligvis ant det var et eller annet galt. Men nå behøver ikke du få samme reaksjonene som jeg tror min samboer hadde fått. Skal vi se...hva tenker du på her ..? Man kan muligens få gonore i halsen, kanskje herpes kan smitte fra mus til munn ..? HIV smitter bare teoretisk ved munnsex fra mann til kvinne. Men sjansen for å bli smittet er etter min oppfatning svært liten. Motstandskraften i munnhulen er mye sterkere enn på kjønnsorganene.
Pokahonta Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Jupp, du har i aller høyeste grad vært utro... Så riktig det enn hadde vært å fortelle dette til kona, er jeg redd det lager mere rot enn det gagner. Men, jeg ville holdt meg hjemme en stund, og ikke satt meg i en posisjon hvor dette kunne skje igjen.. Du får straffe degselv litt..og leve med dårlig samvittighet.. For jeg er sikker på at om kona di hadde gjort det samme, hadde du neppe vært happy..
Gjest nummenibena Skrevet 21. mai 2008 #10 Skrevet 21. mai 2008 Oioi... Hadde jeg värt din, og du värt min, og du hadde kommet hjem og fortalt meg noe sånt... Hmm... ... Etter min mening har du ikke värt utro på noen annen måte enn at du ikke har fortalt kona om det... Men den som tier lyver ikke, han bare sparer sannheten til den er absolutt nödvendig;) Jeg sier ikke at jeg gjör sånt mot min elskede, men hadde han gjort det mot meg, hadde jeg klappet til ham, eller skreket i ti sekunder, så kommet over det... Dere er tross alt gift, og helt sikkert lykkelige... Man har en egen tilknytning til hverandre som foreldre, partnere og elskere, som ikke andre ugifte, barnlöse par har... Jeg tror ikke at du mislikte det spesiellt egentlig, siden du holdt på helt til hun kom, men du kan jo også väre smart;) Legg deg ned ved siden av din kone på kvelden, stryk henne på innsiden av lårene, tenn henne til hun tar fyr, og fortell det til henne med den mest sexy stemmen du har, men på en måte så det höres ut som det bare er noe du dikter opp der og da... På den måten kan du ikke klandres for å lyve til henne heller... Det er jo opp til henne hvordan hun tolker det du sier, og hvordan du sier det! Og for å lette litt på din egen samvittighet, så får du henne til å komme först en gang slik, og så når du er ferdig med "historien" din, ber du henne om å gjöre det samme som du akkurat har fortalt... Gjör det farlige tabu om til en lek, og på den måten kan du finne ut en måte og takle samvittigheten uten å väre nödt til å lyve for henne! (dette innebärer selvsagt det at hun ikke spör deg etterpå når dere er ferdig, om det er sant... da kan det hende du må ligge på sofaen med telt under dyna til du sovner...)
Gjest Gjest_smiley_* Skrevet 21. mai 2008 #11 Skrevet 21. mai 2008 Oioi... Hadde jeg värt din, og du värt min, og du hadde kommet hjem og fortalt meg noe sånt... Hmm... ... Etter min mening har du ikke värt utro på noen annen måte enn at du ikke har fortalt kona om det... Men den som tier lyver ikke, han bare sparer sannheten til den er absolutt nödvendig;) Jeg sier ikke at jeg gjör sånt mot min elskede, men hadde han gjort det mot meg, hadde jeg klappet til ham, eller skreket i ti sekunder, så kommet over det... Dere er tross alt gift, og helt sikkert lykkelige... Man har en egen tilknytning til hverandre som foreldre, partnere og elskere, som ikke andre ugifte, barnlöse par har... Jeg tror ikke at du mislikte det spesiellt egentlig, siden du holdt på helt til hun kom, men du kan jo også väre smart;) Legg deg ned ved siden av din kone på kvelden, stryk henne på innsiden av lårene, tenn henne til hun tar fyr, og fortell det til henne med den mest sexy stemmen du har, men på en måte så det höres ut som det bare er noe du dikter opp der og da... På den måten kan du ikke klandres for å lyve til henne heller... Det er jo opp til henne hvordan hun tolker det du sier, og hvordan du sier det! Og for å lette litt på din egen samvittighet, så får du henne til å komme först en gang slik, og så når du er ferdig med "historien" din, ber du henne om å gjöre det samme som du akkurat har fortalt... Gjör det farlige tabu om til en lek, og på den måten kan du finne ut en måte og takle samvittigheten uten å väre nödt til å lyve for henne! (dette innebärer selvsagt det at hun ikke spör deg etterpå når dere er ferdig, om det er sant... da kan det hende du må ligge på sofaen med telt under dyna til du sovner...) Dette må være en spøk............
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #12 Skrevet 21. mai 2008 Enn om kona di automatisk hadde sugd en mann i 10 minutter? Ville du ha visst det? Hadde hun ikke vært utro? Her har du svaret ditt. Kanskje ikke svaret på hva som er lurt å gjøre sett ifra din vinkel... Men at bagatelliseringen din er for dum, og ikke noe du selv ville ha kjøpt...
Gjest Gutt92 Skrevet 21. mai 2008 #13 Skrevet 21. mai 2008 Altså..du slikket en annen dame i 10 minutter, også spør du om du har vært utro ? Eh..J-A ! Lurer på hva som egentlig skjer med samfunnet for tiden, når folk tror at man kan gjøre sånt, men tviler på om det er utroskap..
Gjest Bellatrix Skrevet 21. mai 2008 #15 Skrevet 21. mai 2008 Jeg lurer på hva slags definisjon ts har på utroskap om det å slikke noen i ti minutter ikke er det.
Gjest lilletrilletrillerikke Skrevet 21. mai 2008 #16 Skrevet 21. mai 2008 Selvfølgelig har du vært utro, spiller ingen rolle om du fikk noe igjen for det eller ikke. Hadde jeg vært gift med deg ville jeg visst det. Og ville ikke tolerert det (men der er jo selvfølgelig folk forskjellig). Og hva om hun får høre det fra noen andre? Om kona di kan spore opp "elskerinnen", betyr det vel at hun også kan få høre det fra noen? Vær en mann å stå for det du har gjort. Om kona di hadde gjort det samme ville du vel også visst og ikke blitt holdt for narr?
Lissi Skrevet 21. mai 2008 #17 Skrevet 21. mai 2008 Slutt å rop misbrukt hver gang dere har gjort noe frivillig som dere angrer på!!!!!!!!!!!!!!! Er det rart ingen blir dømt for voldtekt i dette landet!!! Du har slikket fitte, frivillig! Uansett om fitta er tredd nedover hode på deg, du slikket. Du kunne sagt gå bort bitch, jeg er gift!! Stå for det du har gjort.
iselin Skrevet 21. mai 2008 #18 Skrevet 21. mai 2008 For det første skjønner jeg ikke hvorfor du spør om du har vært utro??????hvis ikke du har vært det,da vet ikke jeg hva utro er... Trenger du faktisk svar på det....... Sett deg selv i din kones sitvasjon,ville du visst,eller ville du at din kone skulle holdt det for seg selv?Tenk hvis hun ved en seinere anledning får vite det..Åssen hadde du følt deg da,i hennes sitvasjon... Alt komer gjerne for en dag--(Snakkker av erfaring)...
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #19 Skrevet 21. mai 2008 Skal vi se...hva tenker du på her ..? Man kan muligens få gonore i halsen, kanskje herpes kan smitte fra mus til munn ..? HIV smitter bare teoretisk ved munnsex fra mann til kvinne. Men sjansen for å bli smittet er etter min oppfatning svært liten. Motstandskraften i munnhulen er mye sterkere enn på kjønnsorganene. Herpes, klamydia, HPV. Ingen av delene frister, og jeg hadde blitt rasende om noen andre hadde tatt valget for meg om hvilken smittefare jeg skulle utsette meg for. Selve sexen er jeg mer i tvil på hvordan jeg hadde reagert på.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #20 Skrevet 21. mai 2008 Dette er en av de typiske trådene jeg bare MÅ svare på... Hevet over enhver tvil: JA! du har vært utro! Nei, hvis du vil beholde dama så sier du aldri noe om dette! Fordi: Hadde du vært min mann og slikket en annen dame i ti minutter til orgasme, hadde jeg blitt så sint at jeg hadde kastet deg ut på dagen. En ting er et uskyldig tungekyss, men her er det jammen meg snakk om en annen kvinnes kjønnsorgan. ville aldri tilgitt deg for akkurat dette. Ikke ville jeg ha kysset med deg, eller hatt munnsex med deg ever igjen! Basta!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå