Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Når jeg har hatt kontakt med ei dame en stund, når vi har hatt god kontakt, jeg mener begge har gitt uttrykk for at den liker den andre. Jeg har skjønt nå at hun ikke vil ha mer kontakt, tror jeg. Er det urimelig å snakke ut om hvorfor? Helt fair at hun ikke vil noe mer, men bare kutte ut uten å si noen ting, så jeg sitter igjen med noen spørsmål. Kan jeg spørre henne om hun vi bare kan snakke ut? Eller skal jeg bare akseptere hennes null kontakt politikk. Hadde vært greit å bare fått klarhet og snakke ut, før vi går hver til sitt, uten å sitte igjen med en grunn til å fundere å tenke. Vil respektere henne.
Paladin Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 (endret) Hvis dere ikke allerede var et par så ville jeg i din situasjon simpelthen trukket meg unna når hun tydeligvis ikke ønsker mer kontakt. Glem henne og gå videre. Jeg ville ikke brydd med med å stille spørsmål om hvorfor hun ikke vil mer etc. fordi det høyst sannsynlig vil ha null og niks å si for utfallet. Hun flørtet litt og nå er det ikke lenger så interessant for henne. Så hun har gått videre. Men om dere hadde vært et par (begge hadde sagt til hverandre at man er kjærester) ja da ville jeg hatt en forklaring om hun ikke ville være i forholdet lenger. Ikke nødvendigvis for å forsøke berge forholdet, men for å lære av hva som gikk galt og slik at man kan unngå å gjenta feilen det i neste forholdet. Kvinner som kutter ut menn har ofte tenkt nøye gjennom situasjonen før de gjør det og de vet veldig godt hva de gjør og hvorfor. Derfor er det en veldig liten sjanse å forsøke redde forholdet i en slik situasjon. Hun har bestemt seg og om man desperat forsøker "klamre seg fast" til henne så ryker kanskje sjansen for å kunne være gode venner etter bruddet også. Endret 20. mai 2008 av Paladin
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Hvis dere ikke allerede var et par så ville jeg i din situasjon simpelthen trukket meg unna når hun tydeligvis ikke ønsker mer kontakt. Glem henne og gå videre. Jeg ville ikke brydd med med å stille spørsmål om hvorfor hun ikke vil mer etc. fordi det høyst sannsynlig vil ha null og niks å si for utfallet. Hun flørtet litt og nå er det ikke lenger så interessant for henne. Så hun har gått videre. Men om dere hadde vært et par (begge hadde sagt til hverandre at man er kjærester) ja da ville jeg hatt en forklaring om hun ikke ville være i forholdet lenger. Ikke nødvendigvis for å forsøke berge forholdet, men for å lære av hva som gikk galt og slik at man kan unngå å gjenta feilen det i neste forholdet. Kvinner som kutter ut menn har ofte tenkt nøye gjennom situasjonen før de gjør det og de vet veldig godt hva de gjør og hvorfor. Derfor er det en veldig liten sjanse å forsøke redde forholdet i en slik situasjon. Hun har bestemt seg og om man desperat forsøker "klamre seg fast" til henne så ryker kanskje sjansen for å kunne være gode venner etter bruddet også. jeg er egentlig klar over og regner med at det ikke blir mer kontakt. Vi hadde en "pause" og hun hadde en flørt med en annen en, etter det jeg skjønte. Så tok det slutt. Så tok hun opp kontakten med meg igjen, da var jeg ganske avvisende, fordi jeg likte henne godt, men jeg har følelser jeg også. Så jeg har litt stolthet og trenkte litt tid. Nå er kan jeg prøve igjen, men virker som hun ikke vil...
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 jeg er egentlig klar over og regner med at det ikke blir mer kontakt. Vi hadde en "pause" og hun hadde en flørt med en annen en, etter det jeg skjønte. Så tok det slutt. Så tok hun opp kontakten med meg igjen, da var jeg ganske avvisende, fordi jeg likte henne godt, men jeg har følelser jeg også. Så jeg har litt stolthet og trenkte litt tid. Nå er kan jeg prøve igjen, men virker som hun ikke vil... jeg har et dilemma. Om jeg forteller henne hvorfor jeg til tider har oppført meg som jeg har gjort, vil hun kanskje forstå hvorfor. Tror egentlig ikke jeg burde si det. Vil ikke at den evnt. siste kontakten vi har skal være utrivelig, for hun har gitt meg mye glede i livet, og hun har hatt det vanskelig før.
Gjest Mmh.... Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 jeg har et dilemma. Om jeg forteller henne hvorfor jeg til tider har oppført meg som jeg har gjort, vil hun kanskje forstå hvorfor. Tror egentlig ikke jeg burde si det. Vil ikke at den evnt. siste kontakten vi har skal være utrivelig, for hun har gitt meg mye glede i livet, og hun har hatt det vanskelig før. Vanskelig å vite hva som har skjedd her... kan jo være mange årsaker... kanskje hun tror du ikke er interessert og velger å trekke seg unna? Hva har du å tape ved og prøve å gjennoppta kontakten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå