Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjolen min og det meste av tilbehøret er klart. Det eneste som mangler nå er slør. jeg ønsker meg et langt slør. Kjolen min er off white. Kjøpte et slør som jeg likte godt når jeg var i utlandet, men hadde ikke fargen på kjolen med så når jeg kom hjem er sløret altfor hvitt i forhold til kjolen.

Hvordan skal sløret være i fargen ? hvordan skal jeg finne riktig farge. Ønsker at sløret skal ligge slapt ned og ikke for mye volum. jeg har en del detaljer på slepet som jeg ønsker skal synes. Noen som kan tipse meg om riktig type slør, hva materiale heter f.eks. Liker egentlig scifoong slør, men vet ikke om det er litt for lite gjennomsiktig.

Hvor har dere kjøpt sløret deres? Er det noe sted på nettet f. eks e-bay man kanskje kan bestille som er billig og bra? Blir kjempeglad for deres erfaringer. Har ikke så mye peil på akkurat dette. Og de jeg har kjøpt stemmer liksom ikke i fargen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Moo_*
Skrevet

http://www.somethingblue.dk/shop/product_i...6349fd4d0bf09bb

Hva med dette?

Jeg bestilte mitt slør herifra, omtrent samme lengde, men uten silkekanten.

Da jeg åpnet pakken med sløret, trodde jeg først de hadde sendt meg feil, siden det virket så veldig hvitt, men jeg sammenlignet det med et stykke kritthvitt tyll jeg hadde hjemme, og så klart en forskjell.

Men sløret er altså en del hvitere enn kjolen min (som er i ivory), men det passer allikevel litt ton-i-ton fordi sløret er kremhvitt.

Gjest annemor30
Skrevet
Kjolen min og det meste av tilbehøret er klart. Det eneste som mangler nå er slør. jeg ønsker meg et langt slør. Kjolen min er off white. Kjøpte et slør som jeg likte godt når jeg var i utlandet, men hadde ikke fargen på kjolen med så når jeg kom hjem er sløret altfor hvitt i forhold til kjolen.

Hvordan skal sløret være i fargen ? hvordan skal jeg finne riktig farge. Ønsker at sløret skal ligge slapt ned og ikke for mye volum. jeg har en del detaljer på slepet som jeg ønsker skal synes. Noen som kan tipse meg om riktig type slør, hva materiale heter f.eks. Liker egentlig scifoong slør, men vet ikke om det er litt for lite gjennomsiktig.

Hvor har dere kjøpt sløret deres? Er det noe sted på nettet f. eks e-bay man kanskje kan bestille som er billig og bra? Blir kjempeglad for deres erfaringer. Har ikke så mye peil på akkurat dette. Og de jeg har kjøpt stemmer liksom ikke i fargen.

HEi. Sjekk på http://www.finn.no Søk på Mette Marit slør.. Kjempe fint slør..

Skrevet

Takk ! skal sjekke ut.

Så dere mener at sløret ikke trenger å være nøyaktig samme fargetone som kjolen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...