mee mee Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 hvem var det som sa jeg elsker seg først av deg og din kjære?
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 hvem var det som sa jeg elsker seg først av deg og din kjære? hun sa. my love -jenta jeg sa my luv Det er et år siden, vi er ikke isammen men, hun er det siste jeg tenker på når jeg legger meg, og det første jeg tenker på når jeg våkner. Vi er ikke i et forhold nå. Men hun har blitt "en del av meg"
Concertina Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Jeg! Og han svarte det samme tilbake, det hadde jeg ikke trodd siden jeg sa det ganske tidlig (ikke helt planlagt, men håpet selvsagt at han følte det samme...) :rødme:
Gjest Bond Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 jeg husker ikke... men det ble aldri brukt akkurat de ordene først, det var litt rundt hjørnet, men meningen var klar. Så vi visste før vi faktisk brukte DE ordene.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Det var nok meg! Begge gikk rundt å venta på at noen av oss skulle si det, og endte med at jeg bare måtte få det ut. Å det var et herlig scenario! Å hun sa det ganske tydelig tilbake Hun er og forblir en del av meg, selv om vi ikke er sammen per dags dato. Mulig vi finner tilbake til hverandre igjen. Er lov å håpe
Heritære Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Han, men dessverre så er det visstnok så vanlig for engelskmenn å uttale seg litt generelt når det gjelder "i love you" , men det gikk ikke så lang tid etter at de tre ordene betydde mer og vi er fortsatt like forelsket etter 15 mnd og ordene jeg elsker deg blir sagt som godnatt hver kveld. Har aldri vært lykkeligere
txt Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Jeg sa det først. Ikke helt planlagt, og i tillegg så var det i en krangel på fylla... Vi satt vel begge like overraska over at jeg hadde sagt det. Men det første jeg gjorde da jeg traff han dagen etterpå edru, var å si det igjen, slik at det ikke bare ble en sånn "fylle-greie". Han sa ikke noe igjen. Men det var jeg klar over, for det var noe av det første han sa til meg når vi ble sammen, at det var ikke sikkert han kom til å si det hvis jeg sa det først, for når han først sa det, så ville han VIRKELIG mene det :rødme:
Gjest Venetia Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Jeg sa det først og da han sa det tilbake ble jeg utrolig overrasket og lykkelig... :rødme:
Gjest Glad i reiser Skrevet 21. mai 2008 #10 Skrevet 21. mai 2008 Han Vi også avslutter med "godnatt, jeg elsker jeg"
Suzy Skrevet 21. mai 2008 #11 Skrevet 21. mai 2008 Han - og jeg syns han sa det alt, alt for tidlig, så det jeg klarte ikke svare det samme. Det ble nesten en konflikt en liten stund, for jeg kunne ikke si at jeg elsket ham før jeg var klar for det. Også plutselig en dag var jeg det...
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #12 Skrevet 21. mai 2008 Ingen ennå. Han er ikke en sånn type som strør om seg med slike ord, og da vil ikke jeg være det heller, for hvis jeg sa det uten å få noe tilbake ville jeg bli svært usikker, kjenner jeg meg selv rett. Selv om jeg ikke tviler på ham. Men like greit å ikke be om problemer
Nigo-san Skrevet 21. mai 2008 #13 Skrevet 21. mai 2008 Husker ikke jeg heller Nå er det riktignok mange år siden også, da, men jeg kan ikke huske hvem som sa hva. Men jeg er imponert over dere som bruker e-ordet sånn til vanlig. Jeg sier det så godt som aldri. Å uttale akkurat de tre ordene synes jeg blir utrolig klamt, litt komisk, og litt sånn klisjeromantisk. De gangene jeg har forsøkt, blir det stort sett "jlskrdeg", sagt veldig fort og med blikket vendt alle andre steder enn på gubben... Men det hender jeg skriver det, da Og "glad i deg" brukes nesten daglig.
Heritære Skrevet 21. mai 2008 #14 Skrevet 21. mai 2008 Husker ikke jeg heller Nå er det riktignok mange år siden også, da, men jeg kan ikke huske hvem som sa hva. Men jeg er imponert over dere som bruker e-ordet sånn til vanlig. Jeg sier det så godt som aldri. Å uttale akkurat de tre ordene synes jeg blir utrolig klamt, litt komisk, og litt sånn klisjeromantisk. De gangene jeg har forsøkt, blir det stort sett "jlskrdeg", sagt veldig fort og med blikket vendt alle andre steder enn på gubben... Men det hender jeg skriver det, da Og "glad i deg" brukes nesten daglig. Når jeg var gift med min eksmann (for 18 år) så hadde jeg det som deg, det føltes unaturlig å gå å si jeg elsker deg med jevne mellomrom brukte som deg glad i deg istedet, men i dette forholdet så ble det uttalt så mye allerede i starten så nå er det helt naturlig. Jeg sier "I love you" og han "jeg elsker deg" på gebrokkent norsk....vet det er klisje, men alt er så greit når man er forelsket....håper bare jeg kunne ha fortsatt vært i denne modusen i mange år fremover....det e så kjekt :rødme:
Gjest Roxie Hart Skrevet 21. mai 2008 #15 Skrevet 21. mai 2008 Han sa det først, jeg svarte ikke før et par uker etterpå. Ingen av oss hadde sagt det til noen andre før, så det var ganske spesielt for oss. Nå bruker vi ordene daglig!
Amalie_85 Skrevet 21. mai 2008 #16 Skrevet 21. mai 2008 Han! Og jeg husker det såååå godt! Når jeg tenker over det så blir jeg så lykkelig for at jeg har han at jeg får lyst til å grine :gråte: :rødme:
Småkjekset Skrevet 21. mai 2008 #17 Skrevet 21. mai 2008 (endret) Det var påskeaften for to år siden. Vi hadde vært sammen i 5 måneder. Kjæresten min var i leiligheten med bestekompisen sin, og ventet på at folk skulle komme på festen de skulle ha. Jeg var hos kjæresten til denne bestekompisen, og holdt på å ordne oss skikkelig til, og vi var snart klare til å dra. Da fikk jeg en melding på mobilen. "Det er en ting du skal vite min skjønne. Jeg elsker deg." Jeg smeltet totalt. Visste ikke hva eller hvordan jeg skulle reagere, var nærmest litt i sjokk Sendte tilbake at han var så skjønn, for noe følte jeg jo at jeg måtte sende tilbake noe. Da vi kom til leiligheten hans var det kommet en del folk, og festen var i gang. Han tok meg til siden et øyeblikk, og sa at han mente det han hade skrevet i meldingen, men han hadde ikke turt å vente med å si det til jeg kom. Spurte om hva jeg følte for han, om jeg elsket han også, og da måtte jeg jo si det som sant var; det gjorde jeg jo selvfølgelig! Men jeg ville si det face-to-face Når jeg tenker tilbake på dette ser jeg for meg det søte smilet hans og øynene hans som gjør meg mo i knærne Elsker han fremdeles utrolig mye, og vet at dette er han jeg skal tilbringe resten av livet mitt med :rødme: Endret 21. mai 2008 av Småkjekset
Gjest Frk Åberg Skrevet 21. mai 2008 #18 Skrevet 21. mai 2008 Siden jeg fakket ham og tok det første skrittet som gjorde at vi ble sammen, bestemte jeg meg for å vente til han eventuelt sa at han elsket meg først. Jeg ville ha balanse. Men da han sa det, var det veldig lett for meg å si det tilbake. Nå sier vi det med jevne mellomrom, men ikke hver dag.
Solfridbruda Skrevet 21. mai 2008 #19 Skrevet 21. mai 2008 vi sa det samtidig faktisk. Vi snakket litt om at det føltes riktig å si e-ordet snart, og så sa vi det til hverandre en dag under et tre i frognerparken....
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #20 Skrevet 21. mai 2008 Jeg så denne tråden i går, og måtte spørre min kjære om når og hvem det var, for dette kunne jeg ikke huske. Morsomme var at det kunne ikke han heller..hehe.. Men det gjør egentlig ingenting, det viktigste for oss er at vi fortsatt elsker hverandre. Og vi sier det hver dag! Da eksen min fortalte meg at han elsket meg, var min reaksjon å si: "Nei, det gjør du ikke!" Vi hadde rotet i overkant av en måned, vært sammen i en uke, og så kommer han og sier han elsket meg. Han kjente meg knapt...det synest jeg er misbruk av ord!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå