Fat Sally Lee Skrevet 16. mai 2003 #1 Del Skrevet 16. mai 2003 Er det mulig å rengjøre en semsket skinnjakke på noen måte, uten å sende den på renseri? Jeg skal bruke den på søndag, så jeg rekker ikke å få renset den... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 16. mai 2003 #2 Del Skrevet 16. mai 2003 Kanskje finner du noe om det her: > http://www.plusstid.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2003 #3 Del Skrevet 16. mai 2003 Bra link Mrs.B! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 16. mai 2003 #4 Del Skrevet 16. mai 2003 De aller fleste renserier har "rens på timen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 16. mai 2003 #5 Del Skrevet 16. mai 2003 Du får ikke renset semsket skinn på timen. Vil anbefale rensing, det blir best resultat. Hilsen en som har hatt akkurat det samme problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 17. mai 2003 #6 Del Skrevet 17. mai 2003 Jeg kjenner en som vasker sin på 30 grader finvask i vaskemaskin med stort hell! Jakken er like fin, men det forutsetter jo selvfølgelig at jakken er av god kvalitet!!! Ellers kan du jo prøve en fuktig klut hvis den ikke er så altfor skitten. Lykke ti uansett! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 18. mai 2003 #7 Del Skrevet 18. mai 2003 SKINN klær skal ikke i vaskemaskinen.Det skal renses. Da bevarer du skinnet like fint,vasker du det i vaskemaskinen blir det hardt og det går i stykker fortere. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå