Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig dårlig selvtillit og dette er veldig knyttet til hvordan kroppen min er. Jeg har de siste årene holdt meg langt unna badevekta... Jeg hadde rett og slett gjemt den innerst i et skap for å prøve å glemme dens eksistens.

Jeg har i flere uker mannet meg opp for å finne frem igjen badevekta og ta steget opp på den for å se hvor mye jeg egentligt veier.

Hentet den frem for 2 dager siden og hadde bestemt meg for at i dag var det dagen for veiing.

Jeg var overbevist om at jeg nå veide nærmere 85 kg og at jeg dermed måtte slanke bort ca. 15 kg for å komme ned på trivselsvekten på 70 kg.

Da jeg endelig fikk beveget meg opp på vekta i dag morges viste den at jeg veide 76.2 kg :) Jeg gikk opp og ned av den flere ganger og uansett jeg veide ikke mere enn disse 76,2 kg....:)

Det er utrulig hva dårlig selvtillit kan gjøre med en... Min selvtillit hadde gjort meg 10 kg tyngre enn det som er fakta.

I dag har faktisk vært en bra dag:) og jeg skal bare slanke bort 6 kg og ikke 15 som jeg trudde !!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Da jeg endelig fikk beveget meg opp på vekta i dag morges viste den at jeg veide 76.2 kg :) Jeg gikk opp og ned av den flere ganger og uansett jeg veide ikke mere enn disse 76,2 kg....:)

hA HA HA...det er nett som å lese om meg selv. Skal jeg på vekta, ja så holder dte ikke ågå en gang oppå. Nei, vi snakker vel om 3-4 ganger, for å se om det er noe " galt" med vekta....for noen ganger kan det faktisk være 0,5 kg forskjell mellom 1 og 3 gang. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...