Gå til innhold

Gave...

Gjest Gjest_murie_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_murie_*
Skrevet

Hei,

I sommer skal vi i bryllup til et vennepar som bor i utlandet, men som har valgt å feire bryllup i Norge (hun er norsk). Det jeg lurer på er om noen har tips til gaver som kan passe gi til de. Har ikke lyst å gi f.eks en vase eller noe annet knusende siden de må jo få fraktet med seg alt hjem igjen med fly. Å de kan jo ikke ha x-antall knusende gjenstander i bagasjen. Prisgruppen jeg tenker på er ca 500-1000.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Har de ikke sagt noe om gaver? Om de ikke skal flytte hjem til Norge i nærmeste fremtid så tror jeg at jeg ville droppet gaver som vase ol. Det koster alt for mye for brudeparet å sende til landet der de skal bo, mye vil også bli ødelagt i frakt.

Dere er ikke en vennegjeng som kan gå sammen å kjøpe en opplevelse til dem da?

Skrevet

En pen ramme

Digital fotoramme

Gavekort

Album

Brettspill

En opplevelse (reise, matkurs, samlivskurs o.l)

Skrevet

Ikke kjøp ting om de ikke har lagt ut ønskeliste eller lignende.

Det blir fort altfor dyrt og upraktisk for dem å ta med gavene hjem, og da har du brukt penger på noe som i beste fall støver ned på en lagringsplass.

En vennine av meg giftet seg i hjemlandet for ikke så lenge siden, de endte faktisk opp med å gi det meste av gavene til veldelige formål. Det ble rett og slett for dyrt og upraktisk å ta med seg gavene. De hadde sagt klart i fra på forhånd at de faktisk ikke ønsket seg gaver.

Gå for opplevelser eller kjøp gavekort i det landet de bor over nettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...