Gjest Gjest_murie_* Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Hei, I sommer skal vi i bryllup til et vennepar som bor i utlandet, men som har valgt å feire bryllup i Norge (hun er norsk). Det jeg lurer på er om noen har tips til gaver som kan passe gi til de. Har ikke lyst å gi f.eks en vase eller noe annet knusende siden de må jo få fraktet med seg alt hjem igjen med fly. Å de kan jo ikke ha x-antall knusende gjenstander i bagasjen. Prisgruppen jeg tenker på er ca 500-1000.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Har de ikke sagt noe om gaver? Om de ikke skal flytte hjem til Norge i nærmeste fremtid så tror jeg at jeg ville droppet gaver som vase ol. Det koster alt for mye for brudeparet å sende til landet der de skal bo, mye vil også bli ødelagt i frakt. Dere er ikke en vennegjeng som kan gå sammen å kjøpe en opplevelse til dem da?
Liset Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 En pen ramme Digital fotoramme Gavekort Album Brettspill En opplevelse (reise, matkurs, samlivskurs o.l)
salt og pepper Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Ikke kjøp ting om de ikke har lagt ut ønskeliste eller lignende. Det blir fort altfor dyrt og upraktisk for dem å ta med gavene hjem, og da har du brukt penger på noe som i beste fall støver ned på en lagringsplass. En vennine av meg giftet seg i hjemlandet for ikke så lenge siden, de endte faktisk opp med å gi det meste av gavene til veldelige formål. Det ble rett og slett for dyrt og upraktisk å ta med seg gavene. De hadde sagt klart i fra på forhånd at de faktisk ikke ønsket seg gaver. Gå for opplevelser eller kjøp gavekort i det landet de bor over nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå