Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 1) Hvilke tegn fra mannen bruker du på å forstå om han virkelig er interessert i noe seriøst og varig sammen med deg? - Helt i begynnelsen på de første datene. - De første ukene / månedene etter at dere begynte å ha sex. 2) Hvor lenge ville du holdt ut med ham hvis du fikk uklare og tvetydige signaler utifra handling og oppførsel fra ham angående dette, og du ikke får noe overbevisende svar hvis du spør ham høflig om han kanskje ikke er så interessert lenger? 3) Hadde du blitt sint og brutt opp straks, hvis punkt 2) hadde skjedd, etter en periode der han hadde virket mye mer interessert og snakket om seriøse ting, men så plutselig endret seg?
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Hvis han vet hva han vil, sier han det. Men som regel vet de ikke hva de vil og lar tiden jobbe for seg i håp om at de skal finne ut hva de vil etterhvert.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 1) Hvilke tegn fra mannen bruker du på å forstå om han virkelig er interessert i noe seriøst og varig sammen med deg? - Helt i begynnelsen på de første datene. - De første ukene / månedene etter at dere begynte å ha sex. 2) Hvor lenge ville du holdt ut med ham hvis du fikk uklare og tvetydige signaler utifra handling og oppførsel fra ham angående dette, og du ikke får noe overbevisende svar hvis du spør ham høflig om han kanskje ikke er så interessert lenger? 3) Hadde du blitt sint og brutt opp straks, hvis punkt 2) hadde skjedd, etter en periode der han hadde virket mye mer interessert og snakket om seriøse ting, men så plutselig endret seg? Spør han om blir med fisketur.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Spør han om blir med fisketur. Han hadde sagt ja til fisketur :-) , han liker å være sammen med meg. Men det er noe som mangler fra hans side allikevel, jeg blir ikke overbevist. Vet jo litt hvordan menn er, men i tidligere forhold har jeg opplevd at det alltid har vært lettere å henge sikkerheten opp på noe i hvert fall, og så har alt det andre ordnet seg etterhvert. Nå, i dette forholdet, synes jeg det virker som han går mer og mer inn i seg selv for hver uke, i steden for å blomstre opp og nyte det hele, slik jeg gjør uten at vi trenger å snakke om noe som helst seriøst. Da jeg spurte om noe var galt sa han at han er usikker på oss, han er vant til og liker å være singel, men at han liker meg godt. What to do? Er det håp? Eller bør jeg gi ham opp før jeg blir for følelsesmessig involvert?
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 1) Hvilke tegn fra mannen bruker du på å forstå om han virkelig er interessert i noe seriøst og varig sammen med deg? - Helt i begynnelsen på de første datene. - De første ukene / månedene etter at dere begynte å ha sex. Han sa det rett ut. Begge hadde en god tone, var glade i hverandre, og hadde mye like fremtidsmål. Det ble alvorlig lenge før sex. Vi var mer eller mindre sammen i 4 måneder før vi i det hele tatt "klådde" (at det faller sammen med første gangen vi møttes er jeg ikke så forferdelig stolt av, men slikt skjer ), og samleie ol hadde vi vært sammen i ca et år og samboere i en måned eller to før vi begynte med. Men han ble enda mer alvorlig av seg etter vi første gang lå sammen, sannsynligvis pga at han da kunne føle seg tryggere på meg. 2) Hvor lenge ville du holdt ut med ham hvis du fikk uklare og tvetydige signaler utifra handling og oppførsel fra ham angående dette, og du ikke får noe overbevisende svar hvis du spør ham høflig om han kanskje ikke er så interessert lenger? Vet ikke. 3) Hadde du blitt sint og brutt opp straks, hvis punkt 2) hadde skjedd, etter en periode der han hadde virket mye mer interessert og snakket om seriøse ting, men så plutselig endret seg? Ikke nå, men kanskje tidligere i forholdet. ---------------- Men situasjonen du beskriver har jeg ikke vært borti. Men jeg hadde forhåpentligvis trukket meg endel tilbake, og latt det bli et vennskap med mulighet for videre utvikling.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Det er bare å gjøre seg klar til neste mann! Slik tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå