Gjest kristint Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Hvor har dere kjøpt servietter til middagen? Hvilke, og hvordan skal dere brette dem :-)
Kanutten Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har kjøpt servietter på Ikea. Av tøy. 19 kr for 4 stk. Har planer om å få brodert monogrammet vårt på den, og brette den slik de gjør på de fleste hotell, regner med monogrammet kommer best fram slik.
Fun Light Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 I en annen tråd her fikk jeg tips om Nille faktisk, at de var vel så bra som andre.. Og Coop og andre matbutikker med godt utvalg! Ellers har de på Ikea i ulike størrelser og varianter, og Binders tror jeg skal ha noe..
Concertina Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Jeg regner med at vi kjøper hvite papirservietter som ligner stoff (type Duni ell. finnes flere merker) til middagen, koster 18.90 for 12 stykker på Coop Obs i hvertfall. Bretter de med en liten lomme hvor vi kan sette inn bordkort og en liten blyant (har tenkt å be gjestene om å skrive en hilsen til oss). Til kaffen tror jeg vi kjøper IKEA-servietter, slike hvite som koster null&niks, er ikke så fin på det rett og slett, og tror ingen kommer til å reagere på det.
Gjest hotell Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Vi låner tøyservietter av et lokalt hotell. Mulig at situasjonen vår er litt spesiell siden vi kjenner de som har hotellet god. Men skader jo ikke å spørre hotellene i området selvom dere ikke skal ha bryllupet der.
kelte Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Jeg skal ha svak grønne papir servietter, brettet nesten som et kremmerhus, og bruker halm bundet rundt som pynt
thumbalina Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Jeg skal ha tykke sølv servietter med barokk mønster.. tror de selger de på Fryd eller Skeidar/bohus..... Bretter de bare vanlig (på skrå) HAr hvit duk med tynn sølvløper over, så serviettene er ganske kraftige ettersom duken er såpass nøytral...
Sofia1 Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 Jeg kom over servietter med eget trykk på kreativtbryllup.no Synes det så litt fint ut. Vet dere om andre som kan levere slikt?
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2008 #9 Skrevet 29. mai 2008 Vi hadde tøyservietter til middagen, kaffeservietter hvite med trykket barokkmønster på til kaffen og kakene, og hvite fra Ikea resten av kvelden og til nattmaten... Jeg syns det er greit å ha tøyservietter til andre anledninger, så jeg kjøpte helt enkle, ganske store, og uten noe monogram eller andre broderier..
mia83 Skrevet 29. mai 2008 #10 Skrevet 29. mai 2008 Jeg kom over servietter med eget trykk på kreativtbryllup.no Synes det så litt fint ut. Vet dere om andre som kan levere slikt? På www.kortbutikken.no har de slike. Jeg bestilte derifra.
Sofia1 Skrevet 29. mai 2008 #11 Skrevet 29. mai 2008 På www.kortbutikken.no har de slike. Jeg bestilte derifra. Okei. Har du mottatt dem? Er spent på kvaliteten
MrsG Skrevet 29. mai 2008 #12 Skrevet 29. mai 2008 jeg bestilte også fra kortbutikken.no, og er kjempefornøyd! bestilte små til kaffen, vi da.. kjempesøte var de!
mia83 Skrevet 29. mai 2008 #13 Skrevet 29. mai 2008 De er veldig fine. Det eneste "aberet" er at noen av dem er litt skjevt trykket. Ikke mye, men nok til at vi ikke kan brette serviettene sånn som dette: Serviett Vi kan bare legge dem rett på tallerkenen. Men tror det blir fint likevel jeg. Fint og enkelt
Gjest brud i fjor Skrevet 29. mai 2008 #14 Skrevet 29. mai 2008 Jeg bestilte på ebay i fjor, søk på wedding napkin, så finner du noen, jeg tror det het memorablewedding. Kjøpte 100 hvite og 100 rosa alle med sølvskrift til kaffe. De var veldig fine og det var veldig god service og de kom meget pent innpakket. Husker ikke helt prisen, men det var under 200 kr inkl. porto
Marge Skrevet 30. mai 2008 #15 Skrevet 30. mai 2008 Vi låner hvite tøyservietter fra et renseri. De tar fem kr per serviett.
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 14. februar 2010 #16 Skrevet 14. februar 2010 Hei! Hvor får man kjøpt slike tynne sølvløpere? De er kjempelekre!!
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 #17 Skrevet 14. februar 2010 Jeg synes det er søtt at det går ann å ha 15 innlegg om servietter... Men jeg skal ikke le for høyt, vet jo ikke hva som skjer den dagen jeg skal planlegge mitt bryllup...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå