Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos frisør idag. Sa jeg ville klippe mitt lange rette hår i en litt mer variert frisyre, men lang likevel. Og jeg ville farge det mørkere. Hun mente det ikke ville bli praktisk med mørkere hår, for da ville jeg bli nødt til å farge ettervekst snart. Ok sa jeg, det var jo godt råd, men kankskje stripe noe mørkere da sier jeg. Ja, hun sier hun kan stripe det, men mer naturlig i fargen. Ok, sier jeg igjen, men vil ha litt forandring da. Ja, sier hun. Så bruker vi et par timer på foliestriping og klipping. Sveisen ser helt lik ut, men litt lettere (mindre hår). Ingen stor forandring. Jeg så selv at håret var blitt lysere, men syntes det var lite endring i fargen. Sa også dette, men frisøren mente det var en flott forbedring. Så da tenkte jeg at det bare er meg som hadde sett hele prosessen og ikke ser skikkelig. Gikk tilbake til jobb, og ingen av mine kollelgaer (som jeg har åpent forhold med) bemerket det "nye". Kom hjem, og min kjære som vanligvis legger merke til den minste forandring, har enda ikke sett noe.

Mitt spm er om jeg bør klage??? Jeg sa jo ok, greit flere ganger i prosessen da...Var bare på slutten at jeg sa at jeg ikke var helt fornøyd. Kan jeg skylde meg sjøl, eller hadde dere gått tilbake imorgen og klaga? Var ikke så verst dyrt, 1600kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er frisør selv. Syns du skal gå tilbake og si det ikke var helt sånn du tenkte og høre om dere kan kanskje legge inn flere striper eller hva du måtte ønske. Jeg hadde satt pris på at du kom tilbake hvis du ikke var helt fornøyd :)

Skrevet

Jeg har klaget på en klipp en gang. Kom tilbake dagen etter. Fikk ny klipp gratis med en gang. Det virket som om frisøren syns det var bra at jeg kom tilbake når jeg ikke var fornøyd.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville klaget så lenge håret så ok ut og frisyren funket selv om det ikke var helt det jeg ville ha. Nå har du jo fått prøvd en liten forandring, og så kan du ta en mer drastisk frisyre neste gang.

Jeg har klaget en gang - da var håret mer slitt i tuppene enn før jeg klippet meg.

Gjest StockDama
Skrevet

De fleste frisørsalonger setter vel mer pris på at man sier ifra enn at man går å gir salongen dårlig rykte uten å fått sjangsen til å rette feilen sin.

Si ifra du.

Skrevet

De fleste frisører setter pris på tilbakemelding, men hun hørtes jo litt sær ut kansje... litt negativ? :klø:

Skrevet

1600??? Og ikke fornøyd! Herrejesus,KLAG!! Har klaget ett par ganger før, gjør meg ingenting, og har fått det som jeg vil etterpå :) Om dem får sjansen til å gjøre det bra igjen, har dem jo også større sjanse for at du vil komme tilbake en annen gang :)

Gjest Gjest_Sessan_*
Skrevet

En fornøyd kunde sier det til 2 stk, en misfornøyd kunde sier det til 10.

Frisører jobber i et serviceyrke, og dersom de er opptatt av "ryktet" sitt så vil de at du kommer tilbake om du ikke er fornøyd.

Jeg har selv klaget hos frisøren, og de ble veldig glade for at jeg kom tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...