Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest browgirl
Skrevet

Har lyst til å kjøpe ett par Selvbrunings sprayer

er det noen som vet om ett bra merke

Ser de finnes med priser fra 220 -500 kr

Hilsen Usikker

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg bruker en som heter Turbo Tan Solspray og er så sinnsykt fornøyd med den :jepp:

Den koster 299,- og du får kjøpt den på enkelte frisørsalonger. Den tørker fort og selv om det kan se ujevnt ut mens den tørker blir den helt utjevnet når den er tørr så lenge du ikke har sprayet veldig mye på en plass da ;)

Flasken holder til 2-3 behandlinger over hele kroppen og enda lengre selvfølgelig hvis du bruker den på bare deler av kroppen :)

Den blir heller ikke sånn gul-brun, men gir en veldig naturlig fin brun farge :)

Endret av dinedama
Skrevet

Jeg har brukt selvbruning i herrens mange år og mange forskjellige merker. De siste årene har jeg holdt meg til Loreal Aerosol spray til ca 149 kroner på Vita. Den varer til 2-3 helkroppssprayer og går jevnt og fint av igjen.

Skrevet

Har prøvd meg på veldig mange selvbruninger, og jeg holder meg fast med St.Tropez! Bruker å blande denne og dove fuktighetskrem m/selbr. fordi st tropez tørker veldig fort inn og jeg sliter litt med tør hud! Digger den, gir ett VELDIG naturlig resultat.

Skrevet

Prøvd ufattelig mange, men nå sverger jeg til IDs Faux Tan. Den koster litt, (399,- så vidt jeg husker), men er den jeg har prøvd som gir best og naturlig farge.

Skrevet

prøv sprayen fra GARNIER ..det er DEN BESTE og koster 70 kr..utrolig mye farge..og skal vel egentlig ikke bli så ujevn. :) Dette er den beste billigste sprayen jeg har prøvd.

Gjest Huldali
Skrevet
Har prøvd meg på veldig mange selvbruninger, og jeg holder meg fast med St.Tropez! Bruker å blande denne og dove fuktighetskrem m/selbr. fordi st tropez tørker veldig fort inn og jeg sliter litt med tør hud! Digger den, gir ett VELDIG naturlig resultat.

St.Tropez har jeg hørt mye bra om, men hvor kjøper du denne? Har bare sett at de har den på salonger der de utfører spraytan. og hvor mye koster den?

Skrevet
St.Tropez har jeg hørt mye bra om, men hvor kjøper du denne? Har bare sett at de har den på salonger der de utfører spraytan. og hvor mye koster den?

Jeg har brukt å kjøpt den på LF, men kjøpte sist 2 flasker på Asos da jeg handlet endel klær fra siden dems. Flasken koster bare 250 kr men frakt kommer i tillegg, men er totalt verdt det :) Jeg har den hvertfall en god stund.

Aner ikke om man får kjøpt flasken i Norge, har ikke undersøkt det, men da ville den blitt sikkert dobbelt så dyr :)

Gjest Gjest_Tanja_*
Skrevet

Jeg bruker Tancan synes den er helt overlegen (min mening)

Handler dette på www.tanshop.no Har funnet ut at de er billigst i norge på TanCan

Men det finnes mange å velge i ,så det er bare å begynne med en til du finner din fav

Skrevet
Jeg har brukt å kjøpt den på LF, men kjøpte sist 2 flasker på Asos da jeg handlet endel klær fra siden dems. Flasken koster bare 250 kr men frakt kommer i tillegg, men er totalt verdt det :) Jeg har den hvertfall en god stund.

Aner ikke om man får kjøpt flasken i Norge, har ikke undersøkt det, men da ville den blitt sikkert dobbelt så dyr :)

Men blir det fryktelig mye dyrere med frakt og toll når du kjøper fra LF?

Skrevet

Ja, tancan er helt råbra!!

Men også fake bake er bra...

Skrevet

Finnes det ikke et sted i Oslo sentrum man får kjøpt sprayen? Eller helst mist.. :gråte:

Skrevet

Henger meg på Garnier sin spray jeg.. har riktignok ikke testet andre sprayer, men den utkonkurrerer en del andre kremer/skum jeg har testet tidligere! :)

Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet

Jeg bruker Shadow Tans som de selger på Spraytanshop.no, den gir en fin mørk brunfarge. Har også prøvd Turbo Tan. Fornøyd med begge to i grunn, men må spraye flere ganger med Turbo Tan for å bli ordentlig brun. Har i hvertfall erfart at man må litt opp i pris for få et bra produkt! De billig produktene blir du enten gul av, skjoldete og går fort vekk....

Gjest Gjest_Misfornøyd_*
Skrevet
Jeg bruker Shadow Tans som de selger på Spraytanshop.no, den gir en fin mørk brunfarge. Har også prøvd Turbo Tan. Fornøyd med begge to i grunn, men må spraye flere ganger med Turbo Tan for å bli ordentlig brun. Har i hvertfall erfart at man må litt opp i pris for få et bra produkt! De billig produktene blir du enten gul av, skjoldete og går fort vekk....

Synes ikke Shadow Tans er helt bra til den prisen hadde jeg ventet meg mere

Dusjet dagen derpå , og da kom sjokket følte at all fargen forsvann bortsett fra på knoker og albuer

Gjest Gjest
Skrevet

Må innrømme at den eneste grunnen til at jeg ikke bruker selvbruningskrem er fordi det LUKTER helt grusomt.. sånn ekkel kjemisk lukt! er det slik med spraytan også?

Gjest Gjest_Misfornøyd_*
Skrevet
Må innrømme at den eneste grunnen til at jeg ikke bruker selvbruningskrem er fordi det LUKTER helt grusomt.. sånn ekkel kjemisk lukt! er det slik med spraytan også?

Ja det stemmer når jeg bruker Shadow Tans så lukter det litt spes

Men noen er litt likere de har litt friskere lukt

Gjest Huldali
Skrevet

Nå har jeg kjøpt turbo tan, kjempe fornøyd med den, men syns den var litt dyr da. Tror jeg kanskje er for blek, må spraye på så mye for å få farge :)

Kjøpt garnier sin i tilegg, så tenkte å bruke den på ben og armer siden den er så billig og spare turbo tan til ansiktet.

Hvor lenge holder garnier sin egentlig?

Gjest Gjest_mari4ever_*
Skrevet
Nå har jeg kjøpt turbo tan, kjempe fornøyd med den, men syns den var litt dyr da. Tror jeg kanskje er for blek, må spraye på så mye for å få farge :)

Kjøpt garnier sin i tilegg, så tenkte å bruke den på ben og armer siden den er så billig og spare turbo tan til ansiktet.

Hvor lenge holder garnier sin egentlig?

Piz buin sin er veldig bra!:) den på skum

utrolig jevn og sommerbrun farge!

Loooove it:D<3

Det som er det utrolig kjipe med den at den er gått ut av produktsjon den på skum:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...