Gjest Gjest_Signe_* Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Jeg skal ned minst 5 kg. Kan jeg klare dette uten trening? Spiser veldig sunt, og teller kalorier. Får ikke trent på 2 uker nå, men etter det blir det trening regelmessig.
Lillma Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Ja det kan du absolutt klare om du er veldig flink med hva du spiser. Mitt tips er en slags "lowcard"-diett, med fokus på mye grønt&rent kjøtt, med god frokost, spise hver 3-4. time, ikke noe småspising av godis osv og yes..
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Jeg kjenner ei som aldri kan trene, pga sykdom. Hun har klart å gå ned 20 kg likevel. Hennes valg falt på en lavkarbodiett, som jo er omdiskutert blant mange. Men hun gikk i hvertfall ned. Og det er garantert mulig å gå ned i vekt ved bare å spise "normalt" sunt også, hvis man teller kalorier inn og kalorier ut. Trening er en fin ekstra motor for vektnedgangen, men ikke avgjørende.
momo Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Jeg er kronisk syk og kan ikke trene. Jeg har gått ned 30 kilo ved og følge fedon diett. Har gjort det på 1 år. Men jeg måtte være veldig streng hele veien. Men utrolig fornøyd med meg selv som klarte det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå