Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #1 Del Skrevet 20. mai 2008 Etter å hatt kontakt med ei jente fra et annet land på msn i 5 måneder, ble jeg inspirert til å ta jobb på en båt for å muliggjøre et evnt. forhold. Er jeg gal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 20. mai 2008 #2 Del Skrevet 20. mai 2008 Ja, du er gal på en god måte. Om du ikke har noe som holder deg tilbake, så go for it. Selv om det ikke funker med deg og jenta, så blir det likevel en spennende opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #3 Del Skrevet 20. mai 2008 Ja, du er gal på en god måte. Om du ikke har noe som holder deg tilbake, så go for it. Selv om det ikke funker med deg og jenta, så blir det likevel en spennende opplevelse. Ja, har møtt henne, vet ikke hvordan det vil gå, men ihvertfall så inspirerte hun meg til å ta jobben, som jeg liker godt. Rart, hvordan tilfeldigheter påvirker livet, tror ikke på skjebnen, så jeg ga bare full gass Hvorfor ikke? Mulig hun ble litt skremt, men ingen skade skjedd. Vil ikke angre når jeg sitter på gamlehjemmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 20. mai 2008 #4 Del Skrevet 20. mai 2008 Når man er forelska er det utrolig hva man blir inspirert til Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå