Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg den. Smaker dritt :ler:

Noen tips til hvordan den kan smake litt bedre? Har jordbær.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordbær kan bli litt bedre hvis du bruker iskaldt vann. Men den smaker plastikk, ja.. Du må kjøpe den med sjokolade. Og så blande med litt kaffe. Mmmm..

Skrevet

jeg har sjokolade og den smaker sånn helt greit.... tror ikke jeg tør å prøve jordbær engang ;)

Skrevet

Jordbær smaker virkelig ikke godt :ler:

Den kan svelges etter å hatt den i fryseren ei stund, men jeg tok 45 minutter på å drikke et glass!

Får prøve meg på sjokoladen :)

Erstatter det alle dagens måltider eller kun et par?

Skrevet

Kun etpar.. Har ikke tro på å erstatte alle måltider. Det er ikke "naturlig"..

Og så bruker jeg det for å overleve til jeg skal spise eller etter trening. Eller så overspiser jeg i lunchen så mye at magen sprenger og jeg bare vil sove, hehe..

Skrevet

Ikke meninga å ta over tråden, men er det noen som vet om det går bra å drikke nutrilett istedet f.eks frokost, og som mellommåltid? :)

Skrevet

Enig i at den med sjokolade er god! Nå er det lengesiden jeg drukket de, men fristet nesten litt prøve.

Mange av dere som har prøvd det som syns det gitt noen gode resultater? Evnt hvis ja, hvor lenge holder dere på?

Skrevet

Jeg kjøpte meg Noka, sjokolade. Den var veldig god faktisk.

Den er det meningen at man skal ha fire ganger til dagen hvis man kun skal leve på den dietten.

Hvis jeg har den til frokost, vanlig lunsj, og varierer mellom vanlig middag/diett og kvelds/diett, blir det for mye for kroppen eller for lite?

Hvor mye bør jeg trene for å gå ned i vekt?

Skrevet

Jeg har tatt et glass hver morgen istedet for frokost, så spiser jeg tre knekkebrød til lusnj, deretter en vanlig middag. Kveldsmat har jeg aldri spist, så jeg tar ikke noe da.

har gått ned 2 kg siden jeg begynte på kuren, ca 1 mnd siden.

Men nå har jeg blitt litt slappere med å trimme om kveldene, så det har gått litt i stå.

men jeg får ta å skjerpe meg igjen... snart ;) Har mistet litt motivasjonen...

Men så har jeg heller ikke gått hardt inn for å gå ned heller. jeg har aldri tid til å spise noe særlig til frokost, ikke frister det heller. så da drikker jeg heller et glass nutrilett, så får jeg ihvertfall i meg den næringen jeg trenger.

Og går jeg ned noen kilo, ser jeg på det som en bonus ;)

Kunne godt tenke meg å vært 60 kg da til sommeren kommer.

Skrevet
Jeg har tatt et glass hver morgen istedet for frokost, så spiser jeg tre knekkebrød til lusnj, deretter en vanlig middag. Kveldsmat har jeg aldri spist, så jeg tar ikke noe da.

har gått ned 2 kg siden jeg begynte på kuren, ca 1 mnd siden.

Men nå har jeg blitt litt slappere med å trimme om kveldene, så det har gått litt i stå.

men jeg får ta å skjerpe meg igjen... snart ;) Har mistet litt motivasjonen...

Men så har jeg heller ikke gått hardt inn for å gå ned heller. jeg har aldri tid til å spise noe særlig til frokost, ikke frister det heller. så da drikker jeg heller et glass nutrilett, så får jeg ihvertfall i meg den næringen jeg trenger.

Og går jeg ned noen kilo, ser jeg på det som en bonus ;)

Kunne godt tenke meg å vært 60 kg da til sommeren kommer.

Jeg har lyst å gå ned mer enn 2 kg, så da bør jeg vel ha 3 noka måltider og et vanlig? Men jeg vil ikke bli helt slappfis heller:-P

Men jeg lurer på en ting, kan jeg bruke laktoseredusert melk eller er det mye mer kalorier enn lett/skummetmelk? Jeg blir helt merkelig av for mye melk. :P

Skrevet

..og, hvor lenge kan man gå på noka?

Skrevet
..og, hvor lenge kan man gå på noka?

Noka skal ikke brukes mer enn i 3 uker i strekk uten samråd med lege:) Leste det på nettsidene dems nå.

Skrevet

Nutrilett er helt grei den.. men den pulverkuren jeg likte best er Modifast!

Bare så synd at man ikke får den i Norge lenger.. må helt til Sverige. Eller bestilles på nettet..

Mens, nutrilett, Cambrige shakene er tørre, er Modifast silkemyk i smaken..

Gjest Gjest
Skrevet

Cmbridgeshakene smaker nammenam syns jeg. Har brukt dem i et års tid. Kombinert med annen mat da selvsagt. Fungerer fint. Vekta går ned.

Skrevet
Cmbridgeshakene smaker nammenam syns jeg. Har brukt dem i et års tid. Kombinert med annen mat da selvsagt. Fungerer fint. Vekta går ned.

Hvordan "ser" kostholdet ditt ut da, hvis du har brukt den i ett år?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...