Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Hvor og når debuterte du seksuelt, enten alene(hvis du husker) eller med partner?
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Alene: Hjemme i senga mi på pikerommet da jeg var 12 På "ordentlig": I senga til kjæresten min da jeg var 16. Vi hadde vært sammen i 3 mnd, og var sammen i nesten 3 år etter det... Kjedelig historie, men er glad for at det skjedde på den måten:-)
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Aleine først Vel... I følge gamle lærebøker om seksualitet måtte kvinnen vekkes seksuelt av mannen. Så kanskje det finnes noen som fikk kontakt med sine erogene soner via partner...
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Alene: Sannsynligvis i badekaret. "Klåing" sammen med annen partner: I sengen til kjæresten. Samleie sammen med partner: I vår felles seng etter å ha vært sammen i nesten et år og samboere i ca en måned. (samme person som over )
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 I en trang lugar på en av de riktig gamle hurtigrutene....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå