Mirabella83 Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Det har jo vært oppe før at man må ha vært prøver i ett år før man kan oppsøke lege for å se om det er noe galt. Vi har prøvd i ett år i juni (tvi tvi for klaff før den tid). Slik har året vårt sett ut: -juni juli aug sept okt nov: uten klaff -gravid i desember -MA og medisinsk utstøting av fosteret i begynnelsen av februar -februar uten el -mars april mai OG FORTSATT INGEN SPIRE!!! Så: jo vi har prøvd ett år nå, men i mellomtiden har jeg vært gravid i tre mnd... Jeg synes tiden snegler seg avgårde, og vi har jo hatt ganske mange pp uten klaff nå da! Tror dere legen vil undersøke meg?
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Jeg tror nok ikke at de kommer til å sende deg til utredning med det samme nei. Siden det bare er noen måneder siden du var gravid sist. Det med utredning er vel at de som ikke blir gravide på en god stund får det for å utelukke eller finne feil som kan ha ført til den ufrivillige barnløsheten... Men det skader selvsagt ikke å prøve...
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Jeg ville kontaktet legen, og sagt at dere har prøvd i ett år nå, og at du er bekymret for om d kan være noe galt.. Vi hadde ikke prøvd fullt ett år en gang, og jeg hadde hatt to SA. Heldigvis har jeg en meget forståelsesfull lege, og hun forstod godt at jeg tenkte på dette, selv om hun sa at siden jeg hadde vært gravid var d mest sannsynlig bare uflaks med SA jeg hadde hatt. Jeg fikk tatt en del blodprøver, og ble i tillegg henvist til gynekolog. Det skader ikke å oppsøke legen, d verste som kan skje er jo at dere må vente litt til før evt videre undersøkelser. Jeg vil absolutt anbefale en tur til legen, d hjelper liksom å bare få delt sin bekymring med en fagperson, og forhåpentligvis blir du tatt på alvor sånn som jeg ble Lykke til! Dette vil nok gå bra til slutt (d gjorde d med meg, har nemlig blitt gravid igjen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå