Tjorven Skrevet 16. mai 2003 #1 Del Skrevet 16. mai 2003 Så vidt jeg kan se er ikke e-post og hjemmeside inkludert i NextGentels abbonementer. Synes det høres litt rart ut egentlig, men noen som vet om dette stemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 16. mai 2003 #2 Del Skrevet 16. mai 2003 Umh.. jeg mener at alle får epostadresse. ***@broadpark.no elns. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trebarnsmor Skrevet 16. mai 2003 #3 Del Skrevet 16. mai 2003 jeg fikk en e-post adresse @broadpark.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 16. mai 2003 #4 Del Skrevet 16. mai 2003 Det skal følge med 5 e-post adresser (*@broadpark.no) også får man 10MB hjemmeside plass.. ikke så mye men.. > NextGenTel: Hva er med i abonnementet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 16. mai 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 16. mai 2003 Takk for svar, jeg synes det hørtes litt rart ut at det ikke skulle være inkludert… (Reagerte bare på prislisten deres der e-post og hjemmeside stod som en egen post, men dette var for å få mer lagringsplass tydeligvis…) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå