Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Til dere som ikke er samboer med kjæresten deres: Hvor ofte er dere sammen med hverandre (ca), hvor gamle er dere og hvor langt i fra hverandre bor dere?
Noli Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Før vi flyttet sammen, traff vi hverandre stort sett bare i helgene. Nå bruker vi ikke så mye tid sammen heller, men vi sover i det minste sammen hver natt.
Gjest Chrissy82 Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Vi sees stort sett bare i helgene.. vi bor ikke i samme fylke.. tar ca 2 timer å kjøre med bil.. for oss fungerer det greit..
Reveal Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Vi har definert oss som "kjærester med samværsordning" - annenhver helg og en gang i uken. Helt perfekt for oss! Vi er begge over 30- og bor ca 30min kjøring fra hverandre.
Lenestol Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Jeg og kjæresten er 25. Vi bor 5 minutters kjøring (30 min gange) fra hverandre i hver vår leilighet. Men jeg ser ham hver dag, for vi overnatter så å si alltid hos hverandre. Dette har egentlig pågått siden vi ble sammen for 6 mnd siden. Og så finner vi gjerne på ting sammen i fritiden også Men vi er ikke redde for å være fra hverandre (les: med hver våre venner). Har det ganske fint slik, vi. Planlegger å kjøpe oss noe sammen til høsten.
Gjest Venetia Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Hver gang han er hjemme fra militæret, ca hver helg nå for tiden, og noen ukedager kommer ofte i tillegg.
Allimac Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Vi ser hverandre omtrent hver helg, for vi studerer i hvert vårt fylke...skal på sikt flytte nærmere hverandre, før vi flytter sammen
Fluffie Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Vi er 24, og ser hverandre annenhver eller hver tredje helg saann ca. Vi bor tre timers togtur fra hverandre og begge har mye og gjoere der vi bor. Men vi er sammen saa mye vi faar til, planen er aa flytte sammen naar jeg far mulighet til aa flytte dit han bor
Minien Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Noen uker ser vi hverandre hver dag - andre uker et par-tre ganger. Helgene tilbringer vi alltid sammen så sant han ikke er på jobb. Antar at jeg sover hos han i gjennomsnitt 3-4 netter i uken. Vi er 28 og 38 år, og bor et kvarters kjøring fra hverandre.
Gjest *Ulla* Skrevet 21. mai 2008 #11 Skrevet 21. mai 2008 Vi bor sammen nå, men da vi ikke gjorde det var vi sammen så og si hver dag. Kanskje en dag i uka som vi ikke så hverandre i det hele tatt. Vi bodde begge hjemme hos foreldrene våre, 6-7 minutter unna hverandre med bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå