Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Hvem har rett av dere to over? :)

Jeg mener jeg har rett da jeg bestilte billetter av NSB Kundeservice per telefon i går. Fikk da minipris på 299 kroner, men som kundebehandleren sa, måtte jeg betale 50 kroner i servicehonorar fordi jeg bestilte over telefon. Jeg skal hente billetten på toget og eneste grunnen til at jeg ikke bestilte på internett og da kunne fått det til 299 kroner uten gebyr er fordi jeg skal ha med meg dyr.

Dessuten har jeg bestilt billetter jevnlig de siste tre årene med NSB per telefon, og hver eneste gang må jeg betale det dumme gebyret, uansett om jeg henter billettene på toget eller stasjonen.

Endret av SuperGjest
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Dessuten har jeg bestilt billetter jevnlig de siste tre årene med NSB per telefon, og hver eneste gang må jeg betale det dumme gebyret, uansett om jeg henter billettene på toget eller stasjonen.

Da synes jeg dette burde stått på nsb sine sider, godt mulig det gjør det og at jeg bare ikke finner det da. Men da jeg bestilte over telefon fikk jeg ikke beskjed om noe sånt gebyr, de burde i det minste informere.

Gjest Gjest
Skrevet

Fant en link her

http://forbrukerportalen.no/Artikler/forbr...1/1023891284.39

Litt gammel, men. Det kan jo hende de har innført gebyret senere.

NSB reklamerer jo forresten med at dte "lønner seg" å kjøpe billett på forhånd (selv om det i virkeligeheten straffer seg å kjøpe på toget), så de burde vel reklamert med at det da ikke lønner seg å bestille på telefon.

Skrevet
Hvem har rett av dere to over? :)

Oppfattet ikke at det gjaldt ved kjøp over tlf... Ja, da er det gebyr uansett hentemåte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...