Gjest care Skrevet 16. mai 2003 #1 Del Skrevet 16. mai 2003 Er det noen som har en slik oppskrift. Tenker da på en slik vi får når vi bestiller baguette med kylling, gjerne med carry i. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristi Skrevet 16. mai 2003 #2 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg bruker til en karri dressing like deler yoghurt naturell og majones og så mye karri som jeg vil ha smak. (en god t- skje hvertfall) Grillet kylling ananas (appelsin) eple vårløk selleristang Hiver du nedi litt pasta har du en kjempegod pastasalat:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2003 #3 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg har en skikkelig god en som min bror lager. Skal lete etter den jeg. så kan jeg sende den på pm til deg kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 16. mai 2003 #4 Del Skrevet 16. mai 2003 Eller om du blander gresk dressing med creme fraiche.. Ingen carry dressing da, men en KJEMPE god dressing til kylling salat... nam :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 16. mai 2003 #5 Del Skrevet 16. mai 2003 Send i såfall til meg også, er du snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 16. mai 2003 #6 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg har en skikkelig god en som min bror lager. Skal lete etter den jeg. så kan jeg sende den på pm til deg kanskje? Takker og bukker :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest onyx, ikke innlogget Skrevet 16. mai 2003 #7 Del Skrevet 16. mai 2003 la inn oppskrift på en slik salat tidligere. Heter kylling i karri, se linken under. Den er kjempegod. http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=32809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå