tante fiolett Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har tenkt å begynne å bruke jojobaolje på huden om natten for å prøve å normalisere den - får lett tørr overhud i noen partier, mens underhuden er fet med mye talgproduksjon. Har lest at jojobaolje skal være bra for den hudtypen. Tenkte bruke oljen om natten som en kur i en periode. Bør jeg da bare smøre oljen rett på huden etter rensing - trenger vel ingen fuktighetskrem oppå? Og er det noen som vet om det er noen forskjell på merker o.l.? Takk
Saeria Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Det er bare til å påføre oljen med en bomullsdott rett på huden etter du har renset den. Jeg tror ikke det er noen forskjell på merkene heller. Jeg kjøpte min på apotek, og synes den har fungert bra på min hud.
tante fiolett Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 Takk:) Hvor mye koster oljen på apotek sånn ca? Jeg har forstått at det må være kaldpresset jojobaolje (?)
Saeria Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Jeg tror jeg gav rundt 150 kroner. Jeg sjekket ikke om den var kaldpresset. Jeg bare kjøpte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå