beatrice Skrevet 20. mai 2008 #1 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Hei Er nyinnflyttet rett utenfor Fredrikstad, og lurer på om det er noen som har erfaringer fra spesialbutikkene i her i byen eller i nabobyene? Er de på samme nivå som feks Lalina i Oslo? Bruker størrelse om man ikke finner mye av i kjedebutikkene... Håper på positive svar :-) Endret 26. mai 2008 av beatrice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beatrice Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 19. juni 2008 Siden det var dårlig respons med tips om butikker her inne, har jeg dratt rundt på egenhånd. Alltid gøy å se etter undertøy forresten. Fant 2 butikker i Fredrikstad. Raffinett: bra butikk med godt utvalg og god service. Beatrice: samme navn som meg og det er et pluss. OK butikk, men når ikke opp til Raffinett. På Borg Amfi er det en butikk som heter Maximini. Den fant jeg meg best tilrette i. Mye fint også i store str med god service. Drar helt sikkert tilbake dit!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 19. juni 2008 #3 Del Skrevet 19. juni 2008 Siden det var dårlig respons med tips om butikker her inne, har jeg dratt rundt på egenhånd. Alltid gøy å se etter undertøy forresten. Fant 2 butikker i Fredrikstad. Raffinett: bra butikk med godt utvalg og god service. Beatrice: samme navn som meg og det er et pluss. OK butikk, men når ikke opp til Raffinett. På Borg Amfi er det en butikk som heter Maximini. Den fant jeg meg best tilrette i. Mye fint også i store str med god service. Drar helt sikkert tilbake dit!! Hei:) Ville bare si at jeg har gode erfaringer med de koselige damene på Maximini. Beatrice har jeg vært innom en gang, og det blir med den gangen. Dessuten syns jeg de har mest for de godt voksne damene. (Og for all del, bra for dem. Men jeg vil jo gjerne ha noe som ser litt snasent ut også.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beatrice Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Hei:) Ville bare si at jeg har gode erfaringer med de koselige damene på Maximini. Beatrice har jeg vært innom en gang, og det blir med den gangen. Dessuten syns jeg de har mest for de godt voksne damene. (Og for all del, bra for dem. Men jeg vil jo gjerne ha noe som ser litt snasent ut også.) Fint å se at jeg ikke er alene om de erfaringene.... Andre som erfaringer med undertøysbutikker i østfold?? Endret 19. juni 2008 av beatrice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 #5 Del Skrevet 20. juni 2008 Hei, du burde dra til Triumph i Sarpsvorg. Adressen finner du på hjemmesiden til triupmh: www.triumph.com/no Det er bra priser, super service og utrolig god kvalitet=) Triumph taler for deg selv;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beatrice Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) hei gjest. takk for tipset :-) .....og flere tips og erfaringer med butikker mottas med takk... Endret 20. august 2008 av beatrice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå