Gjest Qlio Skrevet 15. mai 2003 #1 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg har sett diverse utenlandske interiørprogram hvor de har hyller som har lange bein over toalettet (bra om man ikke har så god plass). Har sett de i både tre og smijernsutførelse. Har ikke funnet noe av dette på nett, er det noen her som vet hvor man kan få tak i noe slikt? Kan selvfølgelig bare montere hyller eller ett lite skap over toalettet, men synes dette så så lekkert ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2003 #2 Del Skrevet 15. mai 2003 http://www.ellos.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 15. mai 2003 #3 Del Skrevet 15. mai 2003 Tusen takk, det var akkuratt slik jeg mente! *bukker og nikker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2003 #4 Del Skrevet 15. mai 2003 Bare hyggelig! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 16. mai 2003 #5 Del Skrevet 16. mai 2003 Hvorfor skal du ha beina dine over doen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 16. mai 2003 #6 Del Skrevet 16. mai 2003 Så ikke noen hylle jeg... Men jeg blander meg inn likevel - hylle over do er ikke lurt. Jeg sier det bare - jeg har erfaring og sorger og frustrasjoner - man må ikke ha noe over do. Hvis ikke du kun har ting som ikke kan ødelegges med etc fall på dolokket - eller ting som tåler dovann - OG en familie som ALLTID legger ned dolokket etter seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 16. mai 2003 #7 Del Skrevet 16. mai 2003 Jammen, badet vårt er så lite, og da må vi utnytte plassen så godt vi kan. Men jeg er åpen for andre forslag også, bare skrik ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 16. mai 2003 #8 Del Skrevet 16. mai 2003 Her er direktelink til bildet for de som ikke fant det: > http://www.ellos.no/base/product_magnify.a...ells0148547.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 16. mai 2003 #9 Del Skrevet 16. mai 2003 Den var jo veldig kjekk da - og det skal vel også litt til at et håndkle faller nedi do... jeg tar ikke tilbake det jeg sa, men denne hyllen gjorde det ikke såååå aktuelt lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2003 #10 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg likte denne best. Synes de rosene er fine og dekorative. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå