spinnvil Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Jeg er på utkikk etter en ansiktsrens som også fjerner sminke (også øyesminke). Jeg orker ikke tanken på å bruke masse forskjellige produkter, så må ha noe som funker for alt... Gjerne en som skummer også. Jeg har tørr hud, bruker ikke vannfast sminke. Noen som har noen gode tips? Jeg har sett på ultracalming cleanser fra Dermalogica, men vil gjerne ha andre forslag også. Helst noen under 200 kroner på Strawberry
Gjest Lacuna Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 MAC Cleanse-Off oil fyller alle kravene. Men du får den ikke på SN.
spinnvil Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 MAC Cleanse-Off oil fyller alle kravene. Men du får den ikke på SN. Hvor får man kjøpt MAC? Og er den dyr?
Gjest Lacuna Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 MAC får du på Esthetique på Glasmagasinet i Oslo. Jeg har kjøpt mine på Kastrup, og da har de i hvertfall kostet 149 DKK, så den er ikke skrekkelig dyr. Ellers har Decleor og Lumene også renseoljer med tilsvarende effekt, men jeg har ikke prøvd disse. Jeg likte ikke Dermalogica Pre-Cleanse noe særlig.
spinnvil Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2008 MAC får du på Esthetique på Glasmagasinet i Oslo. Jeg har kjøpt mine på Kastrup, og da har de i hvertfall kostet 149 DKK, så den er ikke skrekkelig dyr. Ellers har Decleor og Lumene også renseoljer med tilsvarende effekt, men jeg har ikke prøvd disse. Jeg likte ikke Dermalogica Pre-Cleanse noe særlig. Skal ikke til Oslo så langt jeg vet nå... Men skal sjekke Decleor, syns jeg så en renseolje på strawberry i sta... Tusen takk for tips!
Gir Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Jeg bruker rett og slett Simple våtservietter for alt. Eneste jeg har prøvd som virkelig funker og som ikke skolder den sarte huden min
Gjest Cathena Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Jeg bruker for tiden Declarè sin rens\make- up fjerner! Den funker veldig bra, gir grundig rens, mild mot huden og fjerner øye make- up effektivt. De finnes i 2 ulike sorter, en "vanlig" og for de med ekstra sensibel\ allergisk hud. Koster 145\195,-. De kommer i 200 ml., så det er MYE for pengene! Fåes kjøpt hos noen parfymerier. Anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå