Gå til innhold

Sanger med bevegelse/dans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart til syden, og det er 4 unger (4-13 år) som skal være med. Har lyst til å brenne ned en cd med sanger som det er danser til, ala Ketchupsong, macarena, YMCA. Noen som har andre forslag???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thank u Lea. Den hadde jeg glemt. Noen flere gode på lager???

Skrevet

Jada.. husker ikke hva den heter, men den med Sunshine, Moonlight osv. Den er det i alle fall bevegelser til.

Og OL-floka :ler:

Skrevet

Stemmer det, lurer på om ikke den her Monlight eller noe sånt, er noe med å rekke opp mot stjerneen eller noe sånt. Må sjekke om jeg finner den og.

Gjest Kinga
Skrevet

Boogie-sangen til Michael J. Lea?

Vibeke

Skrevet

Er det den samme som " så tar vi høyrefoten frem og rister litt på den" eller noe sånt???

Gjest Chica i.i.
Skrevet

Samba de Janeiro! Lærte en dans til den en eller annen gang på barneunderholdninga i syden, var en engelskmann som lærte bort til alle som ville se, så jeg tror hele Gran Canaria kan den dansen nå... Men, kan dere den ikke fra før, er det kanskje dumt, får ikke til å lære det bort over internett...

Skrevet

Lambada

...og "Hokey Pokey"...

Skrevet

"saturday night" med .. hun danske.. whigfield? Aner ikke helt åssen det skrives. Den dansen var veldig populær i 93.

Skrevet

Lea tenker på "Blame it on the boogie" med Jackson 5. Det er ikke bevegelser til den, hvis ikke du tenker på de Thomas og Harald diktet opp på Idol. :ler:

Skrevet

Jeg kunne da bevegelsene til denne leeenge før IDOL.

Husker at jeg var på fjortis-disko og danset til denne jeg..

Vet ikke om de "hører til" låta altså (sikkert ikke), men jeg har sett de samme bevegelsene flere steder.

Gjest Kinga
Skrevet

Spice girls sin" Wannabe" - er det ikke en dans til den også?

Vibeke

Skrevet
Jeg kunne da bevegelsene til denne leeenge før IDOL.

Husker at jeg var på fjortis-disko og danset til denne jeg..

Vet ikke om de "hører til" låta altså (sikkert ikke), men jeg har sett de samme bevegelsene flere steder.

Lea har helt rett. Og jeg vet akkurat hvilke bevegelser du mener.

Og det er morsomt å se at dere tror at all musikk ikke er eldre enn fem år.... :ler: for oss som er litt eldre, så vet vi at Sunshine Boogie er fra 70-tallet - og at Michael Jakcsom den gangen var en liten negergutt.

Skrevet

Sunshine... :hoppe:

Moonlight... :vinke:

Tror at det er en nyere versjon av denne låta ute og går.

Ante faktisk ikke at det var de små negerguttene som sang den en gang jeg, men jeg husker den godt.

Skrevet

Blame It On The Boogie ja! Og for å være helt rett så var det The Jacksons de het da de sang denne (de måtte bytte navn fra The Jackson 5 da de byttet plateselskap fra Motown til Epic, siden Motown hadde rettighet på gruppenavnet). :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...