Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Ja, som overskriften sier.. hvordan gikk det?
Possibly Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Jeg forlot et forhold ihvertfall delvis på grunn av en annen som jeg traff og ble betatt av. Men forholdet jeg var i hadde sannsynligvis gått dukken før eller siden uansett. Det har gått bra, og jeg skal snart gifte meg med min nåværende kjæreste.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Det har jeg gjort flere ganger.. første gang var riktig. Andre gang var det feil at jeg gikk, men forholdet jeg var i hadde alvorlig problemer som vi ikke klarte å løse på det tidspunktet, vi var unge og uerfarne.. Tredje gang var også riktig, da det ikke var følelser i det forholdet. Nå er jeg i samme situasjon for fjerde gang.. føler at forholdet jeg er i er dødt, har følelser for en annen, men er veldig i tvil om hva jeg skal gjøre. Føler jeg har kommet inn en ond sirkel av seriemonogami. Blir hodestups forelsket, er sammen med fyren i noen år, mister følelsene, klarer ikke jobbe med forholdet og velger i stedet å gå til fordel for en annen.. men kan jo ikke holde på sånn resten av livet. Det må være meg det er noe galt med
Suzy Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Det har jeg gjort en gang og det endte med at det etterhvert ble slutt med han jeg gikk for - men det var uansett en riktig avgjøresle, for jeg gikk fra istedet for å bedra og dermed tok jeg ansvar for egne følelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå