Gå til innhold

til dere som har forlatt et forhold pga. en annen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, som overskriften sier.. hvordan gikk det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forlot et forhold ihvertfall delvis på grunn av en annen som jeg traff og ble betatt av. Men forholdet jeg var i hadde sannsynligvis gått dukken før eller siden uansett.

Det har gått bra, og jeg skal snart gifte meg med min nåværende kjæreste.

Gjest Gjest
Skrevet

Det har jeg gjort flere ganger.. første gang var riktig. Andre gang var det feil at jeg gikk, men forholdet jeg var i hadde alvorlig problemer som vi ikke klarte å løse på det tidspunktet, vi var unge og uerfarne..

Tredje gang var også riktig, da det ikke var følelser i det forholdet.

Nå er jeg i samme situasjon for fjerde gang.. føler at forholdet jeg er i er dødt, har følelser for en annen, men er veldig i tvil om hva jeg skal gjøre.

Føler jeg har kommet inn en ond sirkel av seriemonogami. Blir hodestups forelsket, er sammen med fyren i noen år, mister følelsene, klarer ikke jobbe med forholdet og velger i stedet å gå til fordel for en annen.. men kan jo ikke holde på sånn resten av livet. Det må være meg det er noe galt med :tristbla:

Skrevet

Det har jeg gjort en gang og det endte med at det etterhvert ble slutt med han jeg gikk for - men det var uansett en riktig avgjøresle, for jeg gikk fra istedet for å bedra og dermed tok jeg ansvar for egne følelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...