Gå til innhold

Bukett


Pip

Anbefalte innlegg

Jeg skal til floristen i morgen for å bestille buketten! Nå ville jeg bare gjerne ha noens synspunkter.

Kjolen min fins ikke bilde av, men er a'la den nederste her: http://www.whollymatrimony.com/DressContes...harchive14.html

Men jeg skal ikke ha det pastellgreiene i livet altså! (Dessuten er utringningen ikke så dyp og dessuten rund. Og ermene er ikek helt like... Jaja -samme stil iallefall! :D)

Vil det da passe med en bukett som denne: http://www.weddingsbydarlene.com/MSB243.jpg ? Bare i en dypere rødfarge... Vil så gjerne ha røde roser... Jeg er selv mørk, så jeg tror ikke jeg kommer til å 'blekne' av dem...

Nei - hva tror dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det kan bli kjempefint jeg! Synes røde roser er nydelig, men man må også være typen til å ha det og så må det passe i fargen til en selv. Så lenge det gjør det, er det vireklig nydelig med røde roser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go for it! Det blir helt sikkert nydelig!

Siden kjolen er såpass enkel med rene linjer passer det fint med en ikke altfor stor bukett også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Hei!

tror at den buketten kan bli nydelig!! Det viktigste er at du blir fornøyd! :D

Jeg skal også ha en slik kjole, men er veldig høy selv, og tenkte derfor at jeg skal ha en lang bukett...tror det blir finest! men liker ikke mye dill..derfor blir det nok bare en bunt kala!

Lykke til med valget og bryllupet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var en fin bukett.

Tror den blir fin, men hvis du er liten og rund bør du velge en annen bukett, men har ikke fått inntrykk av at du er det.

Liker brudebuketter uten for mye dilldall, de blir i mine øyne mer elegante da. og dyprødt er såå fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Nå har jeg vært hos floristen, og bestemt buketten!

Den blir dyprød, men ikke lik den på bildet. For: Rett før jeg skulle avgårde, kom jeg på en bukett jeg hadde sett på nettet for lenge siden (før jeg ebstemte kjole), og skrevet ut bildet fordi den var såååå fin. Fant igjen bildet i en skoff - og den var virkelig fin!!

Tok med begge bildene til floristen, og vi ble enige om at siden kjolen min ikke er sånn helt 'glatt', om dere skjønner hva jeg mener (litt flagrende chiffon, som dessuten er skrånet foran, ermene som henger etc.), var det finest med en bukett som heller ikke er helt 'stram' i formen. Vi valgte (ja - sier 'vi', for hun var SÅ flink og hjelpsom!) derfor den jeg altså fant i skoffen.

Finner ikke igjen bildet av den på nettet! Men den er også i røde roser, enkelt dråpeformet, med mye eføy. Eføyen gir virkelig liv til buketten, og så passer det jo SÅ godt siden vi skal pynte mye med eføy! Er SÅ fornøyd - skulle ønske jeg kunne vise dere bildet!! Skal lete mere senere!

Men altså - den er fortsatt liten og ganske enkel - ikke'no sånn meterlang med mye krimskrams akkurat... :D

Jippi! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite spørsmål...

Hva er det norske navnet på blomsten kallor (som eksempel 23 i linken ovenfor)? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...