Gå til innhold

Restaurant i Trondheim med "avlukke"?

Fremhevede innlegg

Gjest Evalina
Skrevet

Er det noen som vet om en restaurant (spisested) i Trondheim (sentrum eller Solsiden) som har avlukker hvor det er mulig å holde et uformelt middagsmøte i 19-tiden? Og hvor man kan bestille bordet (bordene) på forhånd? Vi trenger ikke et rom med dør, men et spisested som har et område kan egne seg til formålet. Altså prat prat først, og så spise etterpå. Eller samtidig. Vi er 12-13 personer. Tips, noen? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hva med ni muser? Det holdes ganske ofte små møter eller private samlinger i "bakrommene" der. Det er kanskje ikke så voldsomt stort utvalg i matretter, men det pleier ikke være problematisk å finne noe man liker :)

Gjest Evalina
Skrevet

Absolutt en mulighet... Men jeg tror kanskje folk ønsker seg noe mer skikkelig middag enn hva de har på Ni Muser... :) Eller har de endret menyen siden sist jeg var der? (lenge siden)

Skrevet

Hei,

div hoteller kan vel tilby det ? Royal Garden for eks ??

Gjest Evalina
Skrevet
Hei,

div hoteller kan vel tilby det ? Royal Garden for eks ??

Sikkert... Men jeg ser for meg at da er det snakk om å leie møterom, og det er ikke helt det vi er ute etter, heller... Mer litt sånn at man kan sette sammen noen bord i enden av et lokale, hvor man kanskje sitter litt tilbaketrukket fra de andre gjestene.

Skrevet

Jo, du har nok et poeng der..

En stund siden jeg bodde i TRD, men hva med Druen på torvet ? der hadde de et platå hvor man kunne sette sammen en del bord og samtidig være for seg selv..

hm..det heter kanskje ikke det lengre nå..

Synd ikke Kvilhaugen gård er nærmere sentrum, det kunne vært ideelt for dere :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

I 2. etasje på Credo er det i hvert fall ett eller to slike "rom", har vært der selv i slike anledninger. Vet ikke om man kan få servert all maten de tilbyr nede i restauranten, men dagens retter som man får i 2. etasje pleier jo å være bra.

Gjest Gjest
Skrevet
Er det noen som vet om en restaurant (spisested) i Trondheim (sentrum eller Solsiden) som har avlukker hvor det er mulig å holde et uformelt middagsmøte i 19-tiden? Og hvor man kan bestille bordet (bordene) på forhånd? Vi trenger ikke et rom med dør, men et spisested som har et område kan egne seg til formålet. Altså prat prat først, og så spise etterpå. Eller samtidig. Vi er 12-13 personer. Tips, noen? :)

Hva med Grenaderen? Der vet jeg det er to rom som egner seg meget godt til mindre, men dog stort nok selskap.

Nå skal jeg helt ærlig ikke si om man bare betaler for maten, men tror det ikke koster noe å leie/reservere rom. Har vært der to ganger, en gang i 30-års middag/fest og en gang til konfirmasjon. Jeg synes det er en av de koseligste restaurantenter i Trondheim, men vet ikke om det var denne type restaurant du tenkte på som passer for gruppen din.

Gjest Emera
Skrevet (endret)

Lite spennende, men det som egner seg aller best sånn sett er nok gode, gamle Egon. Eller Peppes. ;)

Endret av Emera
Gjest Gjest
Skrevet
Lite spennende, men det som egner seg aller best sånn sett er nok gode, gamle Egon. Eller Peppes. ;)

På en måte henger jeg meg på den anbefalingen, men et lite men.

Det er spørs hvor uformelt dette møtet skal være. Er det bare middag og snakkis så egner det seg godt. Om det passer til middagsstandard ts snakker om må hun svare for selv (siden Ni muser ikke gikk).

Skal det snakkes i fellesskap, enten ved diskusjoner eller tale/foredrag egner de seg lite. Har vært både på Egon og Peppes med jobb og andre fellesmøter i frivillige organisasjoner/klubber, så vet det kan fungere om man bare har litt fellessnakk. Men om det er mye folk eller fullt hos Egon eller Peppes, så sitter selskapet ganske nært andre gjester likevel. Så når man så skal ha "felles" aktivitet, selv om det kanskje bare tar ca. kvarter/halvtime så føler man at det invaderer litt hos de andre gjestene (som føler de må være stille i et kvarter eller halvtime) eller så føler man at andre gjestene invaderer/forstyrrer selskapet vårt.

Bare til opplysning. 100% uformelle møter fungerer de kjempegodt.

Synes hoteller, Credo, Ni muser og Grenaderen er best forslag om man vil være litt for seg selv.

Passer Egon og Peppes, så kan vel den derre, noen som husker hva den ved Den gode Nabo het? Bryggen, Dailys? Finnes den enda? Hm... Frati er vel en annen restaurant som kanskje egner til slike møter/selskap.

Gjest Evalina
Skrevet

Åh, så masse hjelp. Tusen takk! :) Jeg skal tenke litt og surfe litt, og så ser jeg hva som passer best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...