Gå til innhold

"Menn tjener mer på å være i forhold enn kvinner"

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jon Are_*
Skrevet

Hei!

Jeg har av og til lest at "menn tjener mere på å være i et forhold enn det kvinner gjør". Hva er deres mening om dette utsagnet? Tror dere menn har det bedre i forhold enn kvinner?

Med hilsen fra Jon Are

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Tja. Det sies at menn takler skilsmisser dårligere enn kvinner, men det betyr kanskje ikke at de har det bedre i et forhold generelt.

Jeg tror ikke man kan måle hvem som har det best i et forhold på generell basis.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har også lest dette at menn profitterer mer på forhold enn det damer gjør. Så heter det også i ordtaket at "menn går når de har funnet en annen, kvinner går når de har funnet seg selv"...

Skrevet

Med det utsagnet mener man at menn bare har mulighet til å få et normalt og godt forhold til barna hvis de lever i et parforhold. Kvinner får derimot nærmest automatisk hovedomsorgen ved brudd, så de har ikke så mye å tjene på å være stabile, seriøse og langsiktige partnere.

:icon_razz:

Gjest Elfrida
Skrevet

Det er visst et faktum at menn som er i forhold lever (en god del) lenger enn menn som er single, mens det er motsatt for kvinner. Det er kanskje dette man tenker på? Jeg tror ikke at forskjellen er like stor for kvinner, altså at de lever noe spes mye lenger hvis de er single, men jeg finner ikke noe tall i farta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...