Gå til innhold

Til Danmark på teltur med ungene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er mulighetene for å ligge i telt på campingplasser i Danmark? Fine plasser nært strand, severdigheter etc?

Skrevet

Det er masse flott campingplasser i Danmark, og de fleste har flotte områder for teltturister. Mange campingplasser har svømmebasseng og masse aktiviteter for barn

Her kan du i alle fall finne noen av de

http://www.camping.dk/

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar, ToveM.

Vet du om det er vanskelig å få teltplass? Vi liker å ta ting på sparket og ikke planlegge så mye, derfor har jeg ikke så lyst til å forhåndsbestille.

Skrevet
Takk for svar, ToveM.

Vet du om det er vanskelig å få teltplass? Vi liker å ta ting på sparket og ikke planlegge så mye, derfor har jeg ikke så lyst til å forhåndsbestille.

Det tror jeg ikke, nå har ikke vi teltet på campingplassene men enten brukt combi-camp eller hytter, men kan ikke huske at det har sett fullt ut på telt-plassene. Men vet noen av campingplassene har egne "luksusplasss" for telt, med eget bord/benk og kanskje egen vannpost, regner med det kanskje på forhåndsbestilles. Men dette er vel spseilt de campingplassene som hører til kjeden "Top Camp"

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har campet mye med ungene i både danmark og sverige, aldri bestilt, alltid fått plass. Lykke til!

Skrevet

Takk, takk. Kjekt å høre. Liker å være fri som fuglen (i den grad man kan det på ferietur med unger :ler: ).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...