Skusla Skrevet 15. mai 2003 #1 Del Skrevet 15. mai 2003 Vi har snakket om å skaffe oss vaskehjelp, vet ikke om vi bør ha to eller fire ganger i mnd. Er det noen som har erfaring med vaskehjelp og hva dette eventuelt koster??? Takknemmelig for svar! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 16. mai 2003 #2 Del Skrevet 16. mai 2003 Vi flørter med en som tar 300,- for 2,5 time. Dette er jo ikke hvitt da... De vi kjenner som bruker henne har henne en gang annenhver uke. De er strålende fornøyde. De får ryddet hver gang hun skal komme, og i uken mellom så stvsuger eller swiffrer de selv. De har en prioriterinsgliste på hva hun skal gjøre på de timene og det funker kjempebra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. mai 2003 #3 Del Skrevet 16. mai 2003 (endret) Jeg jobbet for noen år siden som vaskehjelp. Jeg støvsugde alle gulv samt vasket de. I tillegg så vasket jeg to bad + + Dette var et hus på ca 130 kvm. De hadde barn samt hund. Det var hard jobbing i 3 - 3,5 timer og for dette fikk jeg 300,- svart. Jeg anbefaler deg å ha faste arbeidsoppgaver og gi en fast betaling for dette. Det blir litt galt dersom man jobber som et svin for å bli fort ferdig en gang og så får mindre betalt. Endret 26. januar 2006 av Persille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. mai 2003 #4 Del Skrevet 16. mai 2003 Vi flørter med en som tar 300' date='- for 2,5 time. Dette er jo ikke hvitt da... [/quote'] Flørter vi med samme vaskehjelp vi eller??? Tror at dette var omtrent samme deal som flere av naboene våre har og som vi har vurdert. (Men så fikk jeg høre at man pleier å rydde før vaskehjelpa kommer og vurderer derfor ryddehjelp i stedet.) Hvor ofte man trenger hjelp kommer an på. Er man bare 2 voksne, så vil det holde med 2 ganger i måneden tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 16. mai 2003 #5 Del Skrevet 16. mai 2003 Kanskje det... vi bor jo nesten på samme sted, gjør vi ikke det? Så det er slett ikke umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 16. mai 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 16. mai 2003 Tusen takk for svar alle sammen.. Syntes ikke 300 er noe og snakke om.. :D Leiligheten er ca 75 kvm, og vi er to voksne og to håååårete katter som bor her. Så vi kunne jo prøvd to ganger i mnd først, og så evt. tatt flere ganger om nødvendig. Hva er spesifiserte oppgaver? Hva KAN man be de om å gjøre, og hva kan man ikke forlange? Takk for svar. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. mai 2003 #7 Del Skrevet 16. mai 2003 De jeg kjenner får huset vasket. Gulvvask, støvtørking og sånt. Hvis de heller vil at veskehjelpen skal pusse vinduer, så ber de om det... eller stryke tøy. Dette varierer nok litt, men dere kan sikkert gjøre avtaler med den som skal vaske hos dere. Fortell hvordan DERE vil at dette skal fungere, så får vaskehjelpen bestemme om dette er en jobb h*n vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 17. mai 2003 #8 Del Skrevet 17. mai 2003 Tror pinadø jeg skal skaffe meg en vaskehjelp jeg også! Jeg HATER å vaske gulv og tørke støv ( og det gjør samboeren også..), og siden det ikke koster så altfor mye er det jammen verdt pengene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2003 #9 Del Skrevet 17. mai 2003 Der jeg jobbet som Praktikant/ au-pair hadde de vaskehjelp. Dette er nå snart 5 år siden. De hadde et hus på tre etasjer, hvor vaskehjelpa gjorde det aller meste. ( hun tok tilogmed rommet og badet mitt også )Hun holdt nok på i 3 timer eller noe, og fikk 500 kroner hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2003 #10 Del Skrevet 29. mai 2003 Vi har snakket om å skaffe oss vaskehjelp, vet ikke om vi bør ha to eller fire ganger i mnd. Er det noen som har erfaring med vaskehjelp og hva dette eventuelt koster??? Takknemmelig for svar! :D Jeg betaler 350 kr per gang og har vaskehjelp annenhver uke. Har leilighet på 85 kvm. Hun støvsuger og vasker gulv, vasker bad, tørker støv og vasker kjøkkenet. Er veldig fornøyd, og mer happy med tilværelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå